Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
9 Μικρά SUV: Τους ήπιαμε το... αίμα στο χώμα
19 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

9 Μικρά SUV: Τους ήπιαμε το... αίμα στο χώμα

Διαβάστηκε από 182270 αναγνώστες - 8/11/2021

Στην άσφαλτο πάνε όλα. Τι γίνεται όμως στο χώμα; Πόσο καλά τα καταφέρνουν; Δοκιμάζουμε 9 best sellers μικρά SUV εκτός δρόμου για να το διαπιστώσουμε.

Η κατηγορία των μικρών SUV είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και γοργά αναπτυσσόμενη. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, που όλοι οι κατασκευαστές παρουσιάζουν μοντέλα σε αυτή την κατηγορία, κάποιοι μάλιστα περισσότερα από ένα. Στην ελληνική αγορά, το μερίδιο των μικρών SUV είναι 22% επί των συνολικών πωλήσεων και είναι η 2η πιο δημοφιλής κατηγορία πίσω από τα μικρά, που έχουν μερίδιο 27%. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μικρομεσαία, τα παραδοσιακά οικογενειακά δηλαδή, έχουν μερίδιο 13%, μιας και οι παραδοσιακοί αγοραστές της κατηγορίας στρέφονται τώρα πια προς τα μικρά SUV, που καλύπτουν τις οικογενειακές ανάγκες σε χώρους, αλλά διαθέτουν πιο "περιπετειώδες" προφίλ.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 
Μια τυπική διαδρομή σε πόλη, Εθνική και επαρχιακό δρόμο δεν έχει και τόσο πολλές "συγκινήσεις", οπότε τα πήγαμε σε μια χωμάτινη διαδρομή, για να δούμε πόσο καλά τα καταφέρνουν τα 9 μικρά SUV σε αυτές τις συνθήκες. Πολλοί από εμάς έχουμε βρεθεί στην αρχή ενός χωματόδρομου που οδηγεί σε μια όμορφη παραλία ή σε ένα "μπαλκόνι" με καταπληκτική θέα στο βουνό.
 
Αυτονόητα λοιπόν τα ερωτήματα που προκύπτουν: θα τα καταφέρουν με τα νορμάλ λάστιχα; Η διαδρομή της ανάρτησης θα είναι "αρκετή" ή θα βρίσκουν κάτω; Κανείς δεν πάει να κάνει Camel Trophy με ένα απλό  μικρό SUV, αλλά αν βρεθείς σε  σε κακό δρόμο, τι γίνεται; Περνάει ή το παρκάρεις και συνεχίζεις με τα πόδια;

Οι πρωταγωνιστές
Επιλέξαμε 9 μοντέλα της κατηγορίας, όλα με κινητήρες βενζίνης, ενώ 2 από αυτά χρησιμοποιούσαν κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης- αερίου). Με αλφαβητική σειρά οι συμμετέχοντες ήταν: το πρόσφατα ανανεωμένο Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech 110ps, το Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125ps, το νεοφερμένο Hyundai Bayon 1.0T 100ps, το Nissan Juke 1.0 DIG-T 114ps, το Opel Crossland 1.2T 130ps AT6, το Peugeot 2008 1.2 PureTech 130ps EAT8, το Renault Captur 1.0 TCe 90ps, το πρόσφατα ανανεωμένο Seat Arona 1.0 TGi και το Skoda Kamiq 1.0 G-TEC, τα 2 τελευταία με κινητήρες βενζίνης- αερίου.
 

Μάρκα,Μοντέλο, τύπος Αλογα Τιμή
Citroen C3 Aircross 110 19.500
Ford Puma 125 21.402
Hyundai Bayon 100 17.290
Nissan Juke 114 18.700
Opel Crossland AT6 - ΑΥΤΟΜΑΤΟ 130 21.800
Peugeot 2008 EAT8 - ΑΥΤΟΜΑΤΟ 130 26.600
Renault Captur 90 19.580
Seat Arona - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ 90 17.990
Skoda Kamiq - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ 90 20.650

Όπως θα δείτε από τις φωτογραφίες μας, η διαδρομή αυτή δεν ήταν ένα απλό "πατημένο χωματάκι" αλλά ήταν αρκετά σκληρή και απαιτητική, με πέτρες και νεροφαγώματα: σκέτο "σπαστήρι".  Η υπόλοιπη διαδρομή μας είχε κίνηση στην πόλη, σε επαρχιακό δρόμο και σε Εθνική οδό, που όλα έγιναν υπό βροχή. Oι δυνατότητες των 9 B-SUV της δοκιμής μας στο "σπαστήρι" όμως, είχαν κλέψει ήδη τις εντυπώσεις!  

Ας δούμε στις επόμενες σελίδες τα 9 μοντέλα της δοκιμής μας και τα στιγμιότυπα που κατέγραψαν οι φωτογραφικές μας μηχανές.

Τους βάλαμε ΠΟΛΥ δύσκολα στο χώμα.
Αλλα, πιο εύκολα και άλλα πιο δύσκολα, πέρασαν όλα, από παντού χωρίς να «σπάσουν»!
Ξεχώρισαν: Απόσταση από το έδαφος το Arona, φρένα Juke, πορτμπαγκάζ το Puma, επιδόσεις το Crossland, το φθηνότερο Bayon.
Καλύτερο από όλα το Ford Puma.
Εσυ τι γνώμη έχεις για τα μικρα SUV, τώρα που όλοι θέλουν ξαφνικά, ένα μικρό SUV;


Βρες ελαστικά κατάλληλα για άσφαλτο και χώμα στο goodyear.gr 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε