Τα μικρά μοντέλα δεν είναι πλέον κατάλληλα αποκλειστικά για το κέντρο της πόλης, αφού έχουν «μεγαλώσει» σε σχέση με παλαιότερα και εκτός από «μαζεμένες» διαστάσεις έχουν ευρύχωρα εσωτερικά και αποδοτικούς κινητήρες, οι οποίοι χάρη στο turbo αγγίζουν τα 100 άλογα από 1000 κυβικά σε απλές και όχι σε sport εκδόσεις.
Μάρκα | Μοντέλο | Κυβισμός | Ιπποδύναμη | Κατανάλωση |
---|---|---|---|---|
Citroen | C3 | 1200 | 110 | 6,6 λτ/100 χλμ |
Ford | Fiesta | 1000 | 100 | 6,8 λτ/100 χλμ |
Hyundai | i20 | 1000 | 100 | 7,5 λτ/100 χλμ |
Opel | Corsa | 1200 | 100 | 6,2 λτ/100 χλμ |
Peugeot | 208 | 1200 | 100 | 6,1 λτ/100 χλμ |
Renault | Clio | 999 | 91 | 6 λτ/100 χλμ |
VW | Polo | 1000 | 95 | 6,1 λτ/100 χλμ |
Μάρκα | Μοντέλο | Χώρος Αποσκευών | Τιμή |
---|---|---|---|
Citroen | C3 | 300 λτ | 15.950 |
Ford | Fiesta | 292 λτ | 15.814 |
Hyundai | i20 | 352 λτ | 14.290 |
Opel | Corsa | 309 λτ | 16.060 |
Peugeot | 208 | 311 λτ | 17.100 |
Renault | Clio | 391 λτ | 15.640 |
VW | Polo | 355 λτ | 16.850 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
1 | 7 μικρά μοντέλα στη μάχη για τον νικητή |
2 | VW Polo 1,0 TSI 95 PS: Παραπέμπει σε μικρομεσαίο |
3 | Hyundai i20 1,0 T-GDI 100PS: Ξεχωριστό και μοντέρνο |
4 | Opel Corsa 1,2 DIT 100 PS: Δυναμικό και high-tech |
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr