Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Citroen C3 Aircross

Διαβάστηκε από 8798 αναγνώστες - 14/1/2019

Η Citroen ακούμπησε με το μαγικό της ραβδί το ψηλό C3 και από πετυχημένο πολυμορφικό, το μετέτρεψε σε πετυχημένο SUV.  

Εμφάνιση-σχεδίαση: Το πιο μυώδες Citroen
Απόλυτα κατανοητή και προς την σωστή κατεύθυνση κρίνεται η επιλογή της Citroen  να μετατρέψει το πολυχρηστικό C3 Picasso  σε SUV της μικρής κατηγορίας. Αλλάζει σχεδίαση, όνομα και το καλλιτεχνικό Picasso γίνεται χωμάτινο Aircross. Σχεδιαστικά το  μοντέλο, διαθέτει μυώδη σχεδίαση, μεγάλους προφυλακτήρες, μπάρες οροφής και μαύρα μαρσπιέ πετυχαίνοντας  ένα σύνολο που τραβάει τα βλέμματα και σε προκαλεί να το οδηγήσεις εκτός δρόμου. Οι ποδιές εμπρός και πίσω είναι «fake» αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν μας ενοχλεί, μιας και το C3 Aircross δεν είναι τετρακίνητο και ούτε υπόσχεται ότι θα σκαρφαλώσει σε κακοτράχαλα μονοπάτια.

Εσωτερικό: Trendy και καλοφτιαγμένο
Χωρίς να έχει υιοθετήσει κάποια επαναστατική σχεδίαση όπως τα πάλαι ποτέ Citroen, το C3 Aircross έχει ένα πολύ λειτουργικό εσωτερικό που θα καλύψει τις ανάγκες του οδηγού. Όλα ρυθμίζονται από την κεντρική οθόνη αφής που είναι πολύ εύκολη στην χρήση, ενώ ο αναλογικός πίνακας οργάνων, είναι ευανάγνωστος και πλήρης πληροφοριών. Αξίζει να αναφέρουμε ότι μας άρεσε πολύ η ευγενική φωνή του συστήματος πλοήγησης. Ποιοτικά, το C3 Aircross, πάρα την ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών σε ταμπλό και πόρτες, δείχνει και είναι καλοφτιαγμένο. Δεν τρίζει το παραμικρό και όλα δείχνουν πως θα είναι ανθεκτικό στον χρόνο.
 
Χώροι: Το Picasso είναι εδώ
Μπορεί να άλλαξε σχεδίαση και κατηγορία, αλλά το ψηλό C3 δεν ξέχασε εντελώς το πολυμορφικό του παρελθόν. Συναντάμε πλήθος πολυμορφικών επιλογών που μπορούν να μετατρέψουν το C3 Aircross ακόμα και σε δεινό μεταφορέα. Τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα, στοιχείο που δεν συναντάτε εύκολα στην κατηγορία, ενώ η πλάτη των καθισμάτων είναι ασύμμετρα διαιρούμενη.  Υπάρχει ακόμα και η δυνατότητα να αναδιπλωθεί η θέση του συνοδηγού για να μεταφερθούν με ευκολία μακριά αντικείμενα. Στο πίσω κάθισμα θα μεταφερθούν 2 επιβάτες και με παραχωρήσεις και ένας τρίτος. Υπάρχει αρκετό ύψος για τα κεφάλια των επιβατών αλλά όχι τόσο γενναιόδωρος για τα γόνατα. Μπροστά τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα. Υπάρχει αρκετό πλάτος και ύψος ενώ οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε καθίσματα που θυμίζουν πολυθρόνες. Ο χώρος αποσκευών είναι ευμετάβλητος λόγω συρόμενων καθισμάτων. Υπολογίστε έτσι 410-520 λίτρα χώρου αποσκευών. Όπως είναι λογικό, όσο μεγαλώνει ο χώρος αποσκευών τόσο μικραίνει ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Το κατώφλι φόρτωσης είναι σχετικά χαμηλό και θα διευκολύνει στην φόρτωση βαριών αντικειμένων.

Οδική συμπεριφορά: Γνήσιο τέκνο της Γαλλική σχολής
Χωρίς να παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις συνδυάζει με άριστο τρόπο την κορυφαία άνεση με τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά. Σε προκαλεί να το πιέσεις, με την σιγουριά αυτή να έρχεται από τις μικρές κλίσεις στις στροφές και την σταθερότητα τόσο του μπροστινού όσο και του πίσω άξονα. Από την άλλη το τιμόνι είναι σαφές και με σωστό βάρος αλλά λίγο αργό. Το C3 Aircross εφοδιάζεται με το σύστημα Grip Control που ενεργεί στο ESP και εξασφαλίζει καλή πρόσφυση σε οποιοδήποτε τερέν. Σίγουρα δεν είναι σκληροτράχηλο εκτός δρόμου αλλά θα πατήσει χώμα, άμμο και χιόνι χωρίς δισταγμό ενώ παράλληλα διαθέτει σύστημα ελέγχου ταχύτητας κατάβασης. Διατηρεί ταχύτητα μικρότερη των 8χλμ/ώρα χωρίς αν χρειάζεται ο οδηγός να πατάει φρένο, αποφεύγοντας έτσι επικίνδυνα γλιστρήματα.
 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ