Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Volkswagen T-Roc

Διαβάστηκε από 8799 αναγνώστες - 14/1/2019

Το T-Roc αποτελεί το μικρότερο crossover του ομίλου και είναι μία ακόμα τρανη απόδειξη για την σημασία που δείχνει η VW σε αυτή την κατηγορία.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Ρισκάρει και του αρέσει
Να είναι οι πολλές φωνές που έλεγαν πως η εταιρία έχει πέσει εδώ και χρόνια σε σχεδιαστικό τέλμα; Να είναι η μη ύπαρξη προηγούμενου μοντέλου, άρα και περπατημένης; Ότι και να είναι, δεν έχει σημασία, μιας και το αποτέλεσμα κρίνεται απόλυτα θετικό.  Νέες ωραίες περιφερειακές λεπτομέρειες όπως τα εμπρός και πίσω φώτα και φυσικά η μάσκα κάνουν το T-Roc μοναδικό. Η τετραγωνισμένη αισθητική του μοντέλου είναι μοντέρνα , ενώ η διχρωμία ανάμεσα σε οροφή και αμάξωμα θα κερδίσει σίγουρα κοινό από πολλά διαφορετικά target groups. Παρά τα 4.234 χλστ. μήκος, δείχνει να γεμίζει τον δρόμο και να επιβάλλεται σαν όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας.
 
 
Εσωτερικό-χώροι: Roc διάθεση λόγω διχρωμίας και μεγάλοι χώροι λόγω διαστάσεων
Παιρνώντας στον εσωτερικό διάκοσμο του αυτοκινήτου, αμέσως βλέπουμε πως έχει έρθει σχεδόν αυτούσιος από το νέο Polo. Αυτό είναι όμορφο όπως και να χει και αποκτά ακόμα πιο ευχάριστη «υφή» όταν εφαρμόζει το χρώμα του αμαξώματος σε φάσα που καλύπτει μεγάλο μέρος του ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.  Τα βλέμματα τραβάει φυσικά η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων συμπληρώνει τον high-tech χαρακτήρα του μοντέλου. Από την θέση οδήγησης, θα απολαύσετε πανοραμική εικόνα, ενώ όλα τα χειριστήρια-πλήκτρα βρίσκονται σε ιδανική θέση. Τίποτα δεν θα σας ξεβολέψει άπαξ και βρείτε την ιδανική θέση οδήγηση για εσάς. Στον τομέα της ποιότητας, παραδόξως έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο σκληρά πλαστικά, με την ζυγαριά να ισορροπεί χάρη στην πολύ καλή συναρμολόγηση και το άψογο φινίρισμα.

Στον τομέα των χώρων, το T-Roc επωφελείται των αυξημένων του διαστάσεων αφού παρουσιάζει από τους μεγαλύτερους χώρους της κατηγορίας. Αρχικά, το μεγάλο του πλάτος του εξασφαλίζει μεγάλο χώρο στο πίσω κάθισμα, ικανό να φιλοξενήσει με μικρές παραχωρήσεις και έναν μεσαίο επιβάτη, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 445 λτ. και είναι ένας από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας.
 
Οδική συμπεριφορά: Πατάει γερά και παρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης
Βασισμένο στην παλτφόρμα MQB του ομίλου, κερδίζει πολλούς πόντους λόγω της ελαφριάς κατασκευής μα και της ακαμψίας της. Εμπρός θα βρείτε γόναταΜακΦέρσον και πίσω τον κλασικό ημιάκαμπτο άξονα με την σφικτή ρύθμιση να καταφέρνει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε ευχάριστη οδική συμπεριφορά και άνεση.  Το επίπεδο της ποιότητας κύλισης είναι τόσο καλό που μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας, ενώ από την άλλη καμία λακκούβα ή κακοτεχνία δεν πρόκειται να σας χαλάσει τη βόλτα. Σε ανοιχτό δρόμο το T-Roc δεν παρουσιάζει τάσεις πλεύσης με την ανάρτηση να διαχειρίζεται ιδανικά το αμάξωμα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα εμφανιστεί αναπήδηση από τον πίσω άξονα. Το τιμόνι  έχει καλή αίσθηση στο δρόμο  και είναι ακριβές, δίδοντας έτσι στον οδηγό την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την στιβαρή κατασκευή και το σίγουρο πάτημά του. Σε σφιχτό ορεινό δίκτυο και αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί σβέλτα,  ο 1.000άρης TSI ανταποκρίνεται πολύ θετικά ενώ σε κάθε περίπτωση το T-Roc επιδεικνύει πολύ καλή σταθερότητα, μικρές κλίσεις αμαξώματος και ουδέτερη οδική συμπεριφορά ακόμα και σε έντονη πίεση. Τα φρένα με τη σειρά τους επαρκούν για την άμεση ακινητοποίησή του με επίδοση από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,9 μέτρα.
 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ