Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κερδίζουν, εκεί που χάνουν τα SUV

Διαβάστηκε από 8485 αναγνώστες - 22/3/2019

Με την κίνηση πήχτρα, την βενζίνη στα ύψη και το πάρκινγκ extreme sport, καμία απορία δεν προκαλεί πως ο Έλληνας ψηφίζει ακόμα mini αυτοκίνητα, παρά την SUV φρενίτιδα. Ποιες είναι οι πρώτες του επιλογές;

Υπάρχουν αυτοί που ψωνίζουν με βάση την εμφάνιση. Αυτοί που έχουν ως γνώμονα την ιπποδύναμη ενώ υπάρχουν και αυτοί που θέλουν μεγάλο αυτοκίνητο για ασφάλεια και άνεση. Υπάρχει όμως και ένα τεράστιο ποσοστό ανθρώπων που κοιτάνε την πρακτικότητα, την τσέπη τους και το πιο μακρινό μέλλον και σκέφτονται απλά. Αμάξι που να μην καίει, να είναι μικρό και ευέλικτο για μέσα στη πόλη αλλά να αντέχει και σε μετακινήσεις εκτός πόλης.

Οι πρώτοι στις πωλήσεις στην εγχώρια κατάταξη είναι:

Fiat Panda 1.3 MTJ: Το μοναδικό πετρελαιοκίνητο πεντάθυρο mini της αγοράς. Διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε μετακινήσεις αστικές και μη με τιμή στα 13.200 ευρώ και κρατάει τα ηνία στις πωλήσεις.

Hyundai i10 1.0: Με τιμή που ξεπερνά ελάχιστα τις 10.000 ευρώ ( 10.090) ανταποκρίνεται σε κάθε αστική πρόκληση και εξαργυρώνει τον value for money χαρακτήρα του.

Toyota Aygo 1.0: Η νέα του γενιά ήρθε βελτιωμένη σε όλα της. Με τιμή στα 10.220 ευρώ δεν απορεί κανείς που βρίσκεται τρίτο στην κατάταξη των πωλήσεων και φλερτάρει με την κορυφή.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις