Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οδική συμπεριφορά: Το κέντρο της Αθήνας, ξαναμπαίνει στο μενού

Διαβάστηκε από 8568 αναγνώστες - 22/3/2019

Panda: Το Panda είναι φτιαγμένο για την πόλη: Διαθέτει μικρό κύκλο στροφής (9,3 μ.), είναι ευέλικτο, ευκολοδήγητο, με καλή περιφερειακή ορατότητα και σε γενικές γραμμές ξεκούραστο στις ανωμαλίες του δρόμου, παρά το μικρό του μεταξόνιο. Το ακριβές τιμόνι έχει καλή αίσθηση και διαθέτει έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City) για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στο παρκάρισμα. Όταν χρειαστεί το Panda, μπορεί να βγει με άνεση από τα σύνορα της πόλης, παίζοντας έτσι το ρόλο μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Έχει καλή ποιότητα κύλισης, ο κινητήρας τραβάει γερά χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς, στρίβει με λογικές κλίσεις και υποστρέφει απόλυτα προοδευτικά αν το παρακάνει και μόνο όταν τη ταχύτητα ανεβεί πολύ δείχνει ευπαθές στον πλευρικό άνεμο ή ο πίσω άξονας εμφανίζεται κάπως νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, τα φρένα είναι ικανά και με καλή αίσθηση.
 
Aygo:  Τι θέλεις να κάνει το mini σου; Να είναι ευέλικτο, να παρκάρεις εύκολα, να μην νιώθεις την κάθε λακκούβα και φυσικά να κρατάει απέξω όλους τους ενοχλητικούς θορύβους της πόλης. Όλα τα παραπάνω, τα προσφέρει και με το παραπάνω το ανανεωμένο Aygo.  Συνεχίζεται η αρχιτεκτονική της ανάρτησης με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ συγκεκριμένες βελτιώσεις στο πλαίσιο, ενισχύουν την ακαμψία και έχουν βελτιώσει την αμεσότητα της ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού. Ο κύκλος στροφής τιμονιού στα 9.6μ. εξασφαλίζει αναστροφές σε μιάμιση λωρίδα, οι προαναφερθείσες αναρτήσεις αποσβένουν με επιτυχία τις εγκάρσιες κακοτεχνίες των δρόμων, ενώ έχει αυξηθεί και η σταθερότητα του στον δρόμο. Αξίζει να αναφέρουμε και την προσθήκη του πρωτοποριακού συστήματος Ενεργητικής Ασφάλειας Toyota Safety Sense, το οποίο με 6 προγράμματα, μπορεί και βγάζει τον οδηγό από επικίνδυνες και απρόβλεπτες καταστάσεις
 
i10: Το Hyundai i10 δείχνει από την πρώτη κιόλας στιγμή, τον προσανατολισμό του προς την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης, με την ανάρτηση να είναι πολύ αποτελεσματική στην προσπέλαση των ανωμαλιών και την ηχομόνωση να μειώνει τα επίπεδα του θορύβου στο εσωτερικό. Ιδιαίτερης μνείας χρήζει και η σταθερότητα που επιδεικνύει το i10 στην εθνική και η μικρή ευπάθεια στους πλάγιους ανέμους, με τη γενικότερη αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός να θυμίζει αυτή μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Τέλος ακόμα και σε πιο απαιτητικές διαδρομές το i10 δεν προκαλεί καμία ανασφάλεια όντας σταθερό και ουδέτερο.
 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ