5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε Dacia Duster με εργοστασιακό υγραέριο

Διαβάστηκε από 5664 αναγνώστες - 20/1/2021

Το δυνατό σημείο του Dacia Duster ήταν πάντα η εκπληκτική τιμή αγοράς, τομέας στον οποίο δεν έχει αντίπαλο. Πλέον, στην έκδοση εργοστασιακού υγραερίου (LPG) έρχεται να μειώσει κατακόρυφα και τα λειτουργικά του έξοδα.

 
 
Έχει περάσει μία δεκαετία από τότε που μας συστήθηκε επίσημα το Dacia Duster και πλέον ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσουμε τη δεύτερη γενιά του. Μάλιστα, το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν η έκδοση με το εργοστασιακό υγραέριο, η οποία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις οικονομικές μετακινήσεις. Όπως και να χει, η φιλοσοφία του παραμένει ίδια, αλλά πλέον δε δίνεται έμφαση μόνο στον «value for money» χαρακτήρα του, αλλά και στο χαμηλό κόστος χρήσης.

Εξωτερικό το Dacia Duster διατηρεί την ασφαλή απόσταση των 210 χλστ. από το έδαφος, ενώ σημεία του αμαξώματος όπως το κάτω μέρος του εμπρός και πίσω προφυλακτήρα με τις ασημένιες λεπτομέρειες προσδίδουν έναν «περιπετειώδη» χαρακτήρα. Η διχρωμία με το υπόλοιπο χρώμα του αμαξώματος συμπληρώνεται από τις ασημί λεπτομέρειες σε καθρέφτες και στη σχάρα της οροφής. Εξωτερικά δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να «μαρτυρά» ότι πρόκειται για την έκδοση με το εργοστασιακό υγραέριο, αφού η τάπα πλήρωσης βρίσκεται ακριβώς δίπλα από αυτή της βενζίνης.

Εσωτερικό: Γνώριμο Duster
Περνώντας στο εσωτερικό, η επιλογή των υλικών απεικονίζει την προσπάθεια της Dacia να κρατήσει το κόστος σε χαμηλό επίπεδο, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν έγιναν αντιληπτοί τριγμοί, μιας και η συναρμολόγηση των πλαστικών βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο. Το ίδιο ισχύει και για τον εξοπλισμό, με τα σύγχρονα συστήματα ψυχαγωγίας και ασφάλειας να μην απουσιάζουν. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία εύχρηστη οθόνη αφής στην οποία ενσωματώνονται όλα τα σημαντικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα το σύστημα πλοήγησης και η κάμερα οπισθοπορείας.



Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, το Duster με τον κινητήρα διπλού καυσίμου διαφέρει λόγω του σχετικού μπουτόν αριστερά από το τιμόνι, το οποίο πέρα από την δυνατότητα εναλλαγής καυσίμου, ενημερώνει τον οδηγό με λυχνίες σχετικά με την στάθμη του υγραερίου στη δεξαμενή. Επιπλέον, αξίζει να αναφέρουμε ότι δεν απουσιάζει και η απεικόνιση της LPG αυτονομίας από τον πίνακα οργάνων. Όσον αφορά στους χώρους, το Dacia Duster κυμαίνεται σε εξαιρετικό επίπεδο για την κατηγορία του, θα μεταφέρει με κάθε άνεση μία πενταμελής οικογένεια, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει αναλλοίωτος αφού ο συνολικός του όγκος είναι και πάλι 445 λτ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει