Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Το «μεγάλο» χαρτί της VW

    Διαβάστηκε από 8213 αναγνώστες - 3/11/2019

    Αυτό το ηλεκτροκίνητο μοντέλο έβγαλε τη VW από το niche πλαίσιο, που έχουν οι δημιουργίες της Tesla. Εντάξει, οι Γερμανοί είναι μεν κάπως, αλλά το ID.3 δείχνει και είναι πλήρες και ολοκληρωμένο. Έστιψαν το μυαλό τους πάνω απΆ αυτό, σκεπτόμενοι πως θα πρέπει να είναι η τεχνολογία για τη σχετική πλατφόρμα, αλλά και για όλα τα μοντέλα, που θα βασιστούν σε αυτήν. Επίσης, αυτά τα ζητήματα δε θα τους απασχολούσαν λίγες φορές, αλλά εκατομμύρια μέσα στο χρόνο, με βάση την αναμενόμενη παραγωγή, και χωρίς να υπολογίζουν τις δυσκολίες, που αντιμετώπισε η Tesla.

    Κύριο μέλημά τους ήταν το πώς θα κερδίσουν χρήματα. ΜΆ αυτά και μΆ αυτά έφτασαν στην πλατφόρμα MEB, στην οποία θα βασίζονται τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα του ομίλου. Το αυτοκίνητο, που προέκυψε, το ID.3, έδωσε το «παρών» στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Μάλιστα, είναι τόσο σημαντικό για τον όμιλο VW («κίνηση, που θα έσωζε την εταιρεία», θυμάστε;), που έβγαλε εκτός κεντρικής σκηνής ακόμα και το ολοκαίνουργιο Golf 8ης γενιάς. Το τελευταίο θα παρουσιαστεί τον Οκτώβριο στο Wolfsburg.


     
    Σχεδίαση με νέες αναλογίες και μεγάλους χώρους
    Ξανά, τώρα, στο ID.3. Και στη σχεδίασή του. Διαθέτει σαφώς αυτό το κλασικό, ώριμο στιλ ενός VW, το οποίο έχει συνδυάσει με νέες αναλογίες, όπως το εξαιρετικά κοντό σε μήκος μπροστινό καπό, το ύψος ενός VW Sportsvan (1,55 m) και το νέο λογότυπο. Έτσι, προκύπτει ένα ιδιαίτερα καινοτόμο εξωτερικό πλαίσιο, το οποίο εξυπηρετεί ένα σκοπό: Να προβάλλει τα πλεονεκτήματα ενός αυτοκινήτου, που σχεδιάστηκε εξ αρχής αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα. Το εξωτερικό μήκος των 4.261 mm (το Golf VII έχει μήκος 4.255 mm) και το μεταξόνιο των 2.765 mm (Golf: 2.637 mm) είναι στοιχεία των διαστάσεων, που μαρτυρούν πως το ID.3 θα καταλαμβάνει στο δρόμο τόσο εμβαδόν όσο το Golf, ωστόσο οι χώροι του θα παραπέμπουν σε Passat.

    Προφανώς, θα το έχετε διαβάσει ήδη πολλές φορές, αλλά για ακόμα μία το επαναλαμβάνουμε, υπογραμμίζοντας έτσι το βαθμό του εντυπωσιασμού μας. Ειδικά εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν υφίσταται σύστημα εξάτμισης, αλλά και μηχανολογική σύνδεση των δύο αξόνων, όπως στην τετρακίνητη έκδοση, ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα βρίσκεται μία τεράστια θήκη-ντουλαπάκι, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τσάντες χειρός των κυριών ή και τσάντες γραφείου των κυρίων.


     
    High tech εσωτερικό
    Ψηλά στην εκτίμησή μας, όμως, βρίσκεται το cockpit. Σε αυτό το σημείο η VW μπαίνει, πραγματικά, σε καινούργια... χωράφια. Τόσες πολλές ψηφιακές ενδείξεις σε ένα εσωτερικό δεν είχαμε δει ξανά σε μοντέλο της VW. Ταυτόχρονα, δεν είχαμε δει και κανένα άλλο τόσο πολύ δικτυωμένο. ¶λλα πράγματα, λοιπόν, μας περιμένουν στο -άμεσο- μέλλον. Για παράδειγμα, το τεράστιο head-up-display, επειδή η τεχνολογία του συστήματος κλιματισμού βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό και όχι κάτω από το ταμπλό, μπορεί να χρησιμοποιεί σχεδόν ολόκληρο το παρμπρίζ ως επιφάνεια προβολής. Αντικατοπτρίζει βέλη του συστήματος πλοήγησης απευθείας πάνω στην άσφαλτο, ενώ δεν παραλείπει να ενημερώνει το πλήρωμα για τα αξιοθέατα της περιοχής. Μια χαρά. Αλλά, για να είμαστε και ειλικρινείς, λίγοι από εσάς θα περίμεναν να δουν τέτοια πράγματα μέσα σε ένα VW, έτσι δεν είναι;

    Η μικρή αυτονομία και η αυξημένη χρονική διάρκεια της φόρτισης θα κάνουν τα μέχρι στιγμής ήδη κατασκευασμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μια περίπτωση... έρωτα για φίλους της ιστορίας. Με το ηλεκτροκίνητο VW τι γίνεται; Προκειμένου να μην υπάρχουν τέτοια θέματα, το ID.3 θα διατίθεται με τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταριών, τα οποία θα αρκούν για το 90% των οδηγών αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς είναι σε θέση να παρέχουν αυτονομία της τάξης μεταξύ 330 και 550 km! Και χάρη στις αυξημένες δυνατότητες φόρτισης της VW, μέσα σε 30 λεπτά, αυτές οι μπαταρίες θα μπορούν να δίνουν ενέργεια στο αυτοκίνητο για περίπου 260 χιλιόμετρα. Αν το υπολογίσουμε και διαφορετικά, για 100 km αρκούν περίπου 10 λεπτά φόρτισης.

    Οι επιδόσεις; Θα σας ενημερώσουμε απλώς, πως υπάρχουν δύο διαμορφώσεις ισχύος με 150 και 204 PS, αλλά η μέγιστη ροπή είναι σταθερή, της τάξης των 310 Nm, όπως και η τελική ταχύτητα των 160 km/h. Σχετικά με τις τιμές, αυτές θα ξεκινούν στη Γερμανία λίγο κάτω από τις 30.000 ευρώ. Εκεί, ένα Golf TDI των 150 PS κοστίζει λίγο πιο κάτω από 29.000 ευρώ. Το ID.3 θα είναι διαθέσιμο στις αγορές στα τέλη του 2020, αρχικά με 30.000 μονάδες, που θα φέρουν τη «μεσαία» μπαταρία ως “1st Edition” και με τιμή κάτω από 40.000 ευρώ.
     

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει