Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κατανάλωση

Διαβάστηκε από 32790 αναγνώστες - 4/9/2018

Εν έτη 2018 όποιος πει ότι δεν τον ενδιαφέρει η κατανάλωση ή θα ψεύδεται ή θα έχει κερδίσει το Τζόκερ. 

Για εμάς τους κοινούς θνητούς όμως η κατανάλωση είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς που φυσικά παίζουν μεγάλο ρόλο κατά την επιλογή ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Ξεχωρίσαμε 3 μοντέλα που κινούνται από μικρούς βενζινοκινητήρες, 1000 και 1200 κ.εκ., και  υπόσχονται χαμηλή, …πολύ χαμηλή κατανάλωση, συμβάλλοντας έτσι στον περιορισμό των εξόδων.

1. Citroen C3 Aircross 1.2 Puretech 110 ps 6.6λτ./100χλμ
Ο άνετος τύπος της παρέας μας χάρη στον πολυβραβευμένο Turbo κινητήρα 1200 κ.εκ καταφέρνει να γράψει πολύ χαμηλά νούμερα κατανάλωσης. Η Citroen ανακοινώνει τυποποιημένη κατανάλωση για το μικρό της SUV 5 λτ./100χλμ., ενώ στην πράξη και κατά την διάρκεια της δοκιμής μας το «ψηλό» C3 με την μυώδη σχεδίαση αρκείται σε μόλις 6.6 λτ./100χλμ και αποτελεί με αυτόν τον τρόπο την καλύτερη εναλλακτική για όσους αναζητούν ένα οικονομικό αυτοκίνητο στην κατηγορία.

2. VW T-ROC 1.0 TSI 116 ps 6.8λτ./100χλμ
Κάτω από το καπό του μικρού γερμανικού SUV συναντάμε τον ίδιο κινητήρα που κινεί και το εκ Ισπανίας αδερφό του, Seat Arona. O κινητήρας αυτός χάρη στην πλούσια ροπή του από τις χαμηλές στροφές καταφέρνει να κινεί πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα του ομίλου και έτσι η δουλεία που έχει να κάνει στο T-ROC μοιάζει παιχνιδάκι. Καλές επιδόσεις, ζωντάνια και φυσικά χαμηλή κατανάλωση είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας του. Στο τομέα που εξετάζουμε εδώ, το T-ROC τα καταφέρνει πολύ καλά καθώς τα 5.1 λτ. για κάθε 100χλμ. είναι μια άκρως ανταγωνιστική τιμή που κάποτε συναντούσαμε μόνο σε αυτοκίνητα πόλης. Μετρήσαμε πραγματική κατανάλωση 6,8 λτ/100 χλμ και έτσι παραμένει ένα από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα με 110+ ίππους κάτω από το καπό.

3. Seat Arona 1,0 TSI 115 Ps 7.2λτ./100χλμ
Το πρώτο μικρό SUV της SEAT καταφέρνει να κόψει το νήμα καθώς η μέση κατανάλωση που υπόσχεται η Ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι της τάξεως των 4.9 λτ./100χλμ που μπορεί να ανταγωνιστεί ακόμα και αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ. Οι επισκέψεις στο βενζινάδικο θα είναι αραιές και το χαμόγελο του οδηγού μόνιμο! Η πραγματική κατανάλωση που μετρήσαμε είναι όπως πάντα ελαφρώς υψηλότερη αλλά τα 7.2 λτ της μέτρησης είναι και πάλι μια πολύ καλή τιμή για την κατηγορία ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Arona έχει πολύ καλές επιδόσεις και ο κινητήρας είναι ζωντανός σε μεγάλο εύρος στροφών. 

Συμπέρασμα: Με βάση την κατανάλωση που μετρήσαμε κατά την διάρκεια της δοκιμής μας, το χρυσό πάει στο Citroen C3 Aircross. Τα 3 μοντέλα που βρίσκονται στην κορυφή, έχουν ελάχιστη διαφορά μεταξύ τους και θα συμβάλουν σημαντικά στον περιορισμό των μηνιαίων εξόδων ενώ μπορούν να είναι η εναλλακτική λύση για  όσους κάνουν πολλά χλμ αλλά δεν θέλουν να πάνε στις ακριβότερες εκδόσεις με κινητήρες πετρελαίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ