Ποιο είναι το καλύτερο μικρό και γιατί;
Διαβάστηκε από 57534 αναγνώστες - 3/9/2021
Είναι μικρά γεμάτα μεγάλες αρετές! Εξετάζουμε εξονυχιστικά τα 8 καλύτερα μικρά της αγοράς με 7 σημαντικά κριτήρια και αναδεικνύουμε τον «βασιλιά» της κατηγορίας.
Τα μικρά μοντέλα δεν είναι πλέον κατάλληλα αποκλειστικά για το κέντρο της πόλης, αφού έχουν «μεγαλώσει» σε σχέση με παλαιότερα και εκτός από «μαζεμένες» διαστάσεις έχουν ευρύχωρα εσωτερικά και αποδοτικούς κινητήρες, οι οποίοι χάρη στο turbo αγγίζουν τα 100 άλογα από 1000 κυβικά σε απλές και όχι σε sport εκδόσεις.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Η χαμηλή τιμή απόκτησης τα κάνει ιδανικά τόσο για νέους, όσο και για μικρές οικογένειες που θέλουν ένα αυτοκίνητο με γνώμονα κυρίως τις αστικές μετακινήσεις που θα διαθέτει επαρκείς χώρους και ικανοποιητική ισχύ με χαμηλή κατανάλωση. Δεν αρκεί όμως αυτό, αφού η ασφάλεια, καθώς και η αξιοπιστία παίζουν σημαντικό ρόλο.
Παρακάτω αναλύουμε τα καλύτερα 8 μικρά της αγοράς: Citroen C3, Ford Fiesta, Hyundai i20, Opel Corsa, Peugeot 208, Renault Clio, Toyota Yaris και VW Polo μπαίνουν κάτω από το «μικροσκόπιό» μας. Ποιο θα βγει νικητής;
Η εξέταση θα γίνει με βάση τους κυριότερους προβληματισμούς που απασχολούν τον μέσο καταναλωτή, οι οποίοι είναι οι ακόλουθοι: - Κατανάλωση-ρύποι
- Ασφάλεια (ενεργητική-παθητική και φρένα)
- Σχέση τιμής-εξοπλισμού
- Κινητήρας και επιδόσεις
- Αίσθηση πολυτέλειας
- Αξιοπιστία-βλάβες
- Χώροι
Σημειώνουμε πως οι τομείς κατανάλωσης-ρύπων, αξιοπιστίας-βλαβών και χώρων έχουν συντελεστή 2, καθώς τα περισσότερα ερωτήματα των εν δυνάμει αγοραστών αφορούν αυτά, ενώ οι υπόλοιποι τομείς έχουν συντελεστή 1.
Ας δούμε πρώτα τα 8 μοντέλα με αλφαβητική σειρά:
Μάρκα, μοντέλο, τύπος | Κυβισμός | Ιπποδύναμη | Κατανάλωση |
Citroen C3 1,2 PureTech 110 PS | 1200 | 110 | 6,6 λτ/100 χλμ |
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS | 1000 | 100 | 6,8 λτ/100 χλμ |
Hyundai i20 1,0 T-GDI 100 PS | 1000 | 100 | 7,5 λτ/100 χλμ |
Opel Corsa 1,2 DIT 100 PS | 1200 | 100 | 6,2 λτ/100 χλμ |
Peugeot 208 1,2 100 PS | 1200 | 100 | 6,1 λτ/100 χλμ |
Renault Clio 1,0 Tce 91 PS | 999 | 91 | 6 λτ/100 χλμ |
Toyota Yaris 1.5P 5D 125 PS | 1500 | 125 | 6 λτ/100 χλμ |
VW Polo 1,0 TSI 95 PS | 1000 | 95 | 6,1 λτ/100 χλμ |
Μάρκα, μοντέλο, τύπος | Πλάτος εμπρός | Πλάτος πίσω | Χώρος Αποσκευών | Τιμή |
Citroen C3 1,2 PureTech 110 PS | 138 εκ | 133 εκ | 300 λτ | 15.950 |
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS | 137 εκ | 130 εκ | 311 λτ | 15.671 |
Hyundai i20 1,0 T-GDI 100 PS | 140 εκ | 137 εκ | 352 λτ | 14.390 |
Opel Corsa 1,2 DIT 100 PS | 136 εκ | 131 εκ | 309 λτ | 16.060 |
Peugeot 208 1,2 100 PS | 137 εκ | 131 εκ | 311 λτ | 17.500 |
Renault Clio 1,0 Tce 91 PS | 135 εκ | 127 εκ | 391 λτ | 15.640 |
Toyota Yaris 1.5P 5D 125 PS | 139 εκ | 133 εκ | 286 λτ | 16.850 |
VW Polo 1,0 TSI 95 PS | 140 εκ | 133 εκ | 355 λτ | 16.379 |
Το Hyundai i20 έχει το χαμηλότερο κόστος αγοράς, 14.390 ευρώ. Το Toyota Yaris με τους 125 ίππους είναι το ισχυρότερο, ενώ το Renault Clio έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Στον τομέα της κατανάλωσης, η πρώτη θέση πηγαίνει στα Yaris και Clio που καίνε 6 λίτρα/100 χλμ. Στον τομέα της ευρυχωρίας, το Hyundai i20 έχει την πιο φαρδιά καμπίνα συνολικά (εμπρός και πίσω), με 140 διαθέσιμα εκατοστά εμπρός και 137 εκατοστά πίσω.