Πριν ακόμη τοποθετήσουμε την βάση του κινητού μας τηλεφώνου πρέπει να τσεκάρουμε λεπτομέρειες που θα διευκολύνουν την δουλειά μας. Το βασικότερο όλων, πολλές φορές και αυτονόητο, είναι να ρυθμίσουμε το ύψος και την θέση του καθίσματoς. Όπως ακριβώς μας βολεύει κατά την οδήγηση, έτσι πρέπει να ρυθμίσουμε το κάθισμα και για την χρήση της βάσης κινητού τηλεφώνου. Επιπλέον, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη το εξής: πως σε περίπτωση τροχαίου δεν βάζουμε αντικείμενα σε λάθος σημεία που θα προκαλέσουν σοβαρούς τραυματισμούς.
Γενικότερα δε, υπάρχουν κάποιες νόρμες οι οποίες καθορίζουν το πού θα βάλουμε την βάση του κινητού. Πιο συγκεκριμένα, η τοποθέτηση της βάσης όσο το δυνατόν πιο χαμηλά στο παρμπρίζ θα περιορίσει τυχόν εμπόδια στο οπτικό πεδίο μας. Στο ιδεατό σενάριο η βάση του κινητού πρέπει να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κεντρικά στο παρμπρίζ, στα δεξιά του οδηγού (θέση 1 στην εικόνα). Εφόσον αυτό δεν είναι εφικτό, η καλύτερη θέση είναι στην άκρη αριστερά του τιμονιού (θέση 2 στην εικόνα).
Σχετική με την παραπάνω οδηγία είναι και η ενημέρωση από το Υπουργείο Μεταφορών της Μεγάλης Βρετανίας που μπορεί να αποτελέσει και παράδειγμα προς μίμηση. Σύμφωνα με αυτή, το παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου χωρίζεται στις ζώνες Α και Β. Η ζώνη Α είναι μία λωρίδα πλάτους 290 χλστ. σε ευθεία πάνω από το κέντρο του τιμονιού μέχρι το υψηλότερο σημείο που φτάνουν οι υαλοκαθαριστήρες, ενώ η ζώνη Β καλύπτει το υπόλοιπο παρμπρίζ. Κάθε συσκευή που τοποθετείται στον χώρο αυτό δεν πρέπει να ξεπερνά τα 10 χλστ. στην ζώνη Α ή τα 40 χλστ. στην ζώνη Β. Φυσικά, αυτό μία γενική κατεύθυνση μιας και ο καθένας από εμάς ξεχωριστά έχει το κριτήριο του πότε υπάρχει ή όχι καλή ορατότητα.
H αυτόνομη οδήγηση της Tesla πέφτει πάνω στα πεζοδρόμια!
Έπεσε η αυλαία του diesel για την Volvo
Αγ. Βαρβάρα: Συνελήφθη 30χρονος που λήστευε οδηγούς ταξί
Citroen Basalt: Το νέο Coupe SUV της γαλλικής μάρκας
Citroen C5 Aircross Automatic 130 PS VS Skoda Karoq DSG 150 PS Συγκριτικό
Η F1 θα εμπνέει σχεδιαστικά τις νέες McLaren
Ford: Έρχεται ειδική, ρετρό έκδοση της Mustang για τα 60 χρόνια
Νέο Mercedes eSpinter: Κάνει το diesel άχρηστο!
Hyundai I20 VS Seat Ibiza 110ps Συγκριτικό
Έρχονται υπέρογκες αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας οδού
Ford Puma ST: 1.000αρη με 170 ίππους και συμπεριφορά «κόλαση»
Μάθε που θα βρεις μεταχειρισμένα σε ... κατάσταση καινούριου
Έως και 20% έκπτωση στη συντήρηση του αυτοκινήτου σας Kia
Έως και 20% έκπτωση στη συντήρηση του αυτοκινήτου σας Hyundai
Tο service VAG GROUP στα καλύτερα του.
Βελτίωση 4Χ4 Jeep & αγωνιστική δράση
τα πάντα για το αυτοκίνητο σου με ένα κλικ
Επισκευή σασμάν και κρεμαγιέρας
Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Auto Planet
Βρες καινούργια ανταλλακτικά, με ένα κλικ
Copyright © 2024 - autoagora.gr