Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Γερμανική αντίσταση

    Διαβάστηκε από 33093 αναγνώστες - 7/11/2019

    Στην αντίπερα όχθη, βιομηχανίες όπως η VW παρουσιάζουν νέες τεχνολογίες που εξαφανίζουν ουσιαστικά τους ρύπους των diesel αυτοκινήτων, δείχνοντας πως δεν είναι μονόδρομος η κατάργηση των πετρελαιοκινητήρων. Και γιατί να είναι άλλωστε, αφού έχουν βρεθεί τεχνολογίες που λύνουν το πρόβλημα των ρύπων? Μέχρι στιγμής κανείς δεν έχει απάντηση σε αυτό το ερώτημα, και οι βιομηχανίες προσαρμόζουν τους στόλους τους, ώστε να αποφύγουν τα τεράστια πρόστιμα, μη συμμόρφωσης στις διεθνής οδηγίες.



    Και ενώ λοιπόν, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ήδη κατακτήσει τα σχεδιαστήρια των βιομηχανιών, το αγοραστικό κοινό δεν δείχνει να υπακούει, σε όσα βγαίνουν προς τα έξω. Και δεν μιλάμε για κάποιο απαίδευτο κοινό, αλλά το κοινό της Γερμανίας, που είναι ίσως το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα σε όλη την Ευρώπη. Το μήνα που μας πέρασε, οι Γερμανικές πωλήσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 13%, με την αύξηση της ζήτησης και την ανάκαμψη των πωλήσεων των diesel αυτοκινήτων να είναι αυτή που έδωσε τη μεγαλύτερη ώθηση.

    Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, αυξήθηκαν κατά 9.6%, κάτι που αναλογεί σε μερίδιο της τάξης του 30.9% της συνολικής αγοράς. Η αύξηση των βενζινοκίνητων ήταν της τάξης του 4.5%, ενώ συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 284.593 αυτοκίνητα. Να τονίσουμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που το κοινό στην Γερμανία, δείχνει να μην υπακούει στις διαθέσεις των βιομηχανιών, αφού το τελευταίο διάστημα, αυξάνουν τις αγορές των diesel αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα αναλυτές της αγοράς, να είναι αναγκασμένοι να σημειώνουν ότι η πτωτική τάση των αυτοκινήτων diesel έχει σταματήσει. Αν και τους είναι δύσκολο να αποδεχτούν δημόσια πως υπάρχει ήδη αύξηση πωλήσεων, και σαφής τάση να ανέβει ακόμα πιο πολύ η αγορά των πετρελαιοκίνητων, το θέμα είναι, γιατί η Γερμανική αγορά αντιδρά έτσι?



    Τι είναι αυτό που ξέρουν, και δεν υπακούν στην ηλεκτροκίνητη αγορά? Μήπως θεωρούν πως όλος αυτός ο πόλεμος απέναντι στους diesel κινητήρες είναι μια φούσκα, που γρήγορα θα σκάσει, από την στιγμή που έχουν ήδη ανακαλυφθεί τεχνολογίες που εξαφανίζουν τους ρύπους NOx? Μήπως η αναμενόμενη είσοδος των φθηνών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Geely σε όλη την Ευρώπη, θα κάνει τα Ευρωπαϊκές βιομηχανίες, να αλλάξουν τον σχεδιασμό τους, και να καταφέρουν και τους φορείς να πολεμούν τους diesel κινητήρες? Το σίγουρο είναι πως είναι αρκετά περίεργη η αντίδραση του κοινού (ειδικά στην Γερμανία) και ακόμα όλα είναι ρευστά…
     

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει