Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Καίει λάδια: Τι πρέπει να κάνω;

Καίει λάδια: Τι πρέπει να κάνω;

Διαβάστηκε από 9621 αναγνώστες - 4/11/2022

Παρατήρησες ότι καίει λάδια ο κινητήρας σου? Μην το αφήσεις στη μοίρα του γιατί ενδέχεται να προκαλέσεις σοβαρές ζημιές στο μοτέρ σου! Δες τις κινήσεις που πρέπει να κάνεις για να μην βρεθείς προ δυσάρεστων εκπλήξεων.

Τι πρέπει να κάνω αν το αυτοκίνητο μου καίει λάδια

Η σωστή λίπανση είναι πολύ σημαντική, γιατί εξασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα και αποτρέπει τη φθορά μεταξύ των μηχανικών κινούμενων μέρων, που μπορεί να οδηγήσει στην καταστροφή του μοτέρ. Άρα είναι υψίστης σημασίας να ελέγχουμε τη στάθμη του λιπαντικού ανά τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να μπορούμε να αντιληφθούμε την υπερβολική μείωση του.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Πόσο είναι η φυσιολογική κατανάλωση λαδιού;

Οι περισσότερες εταιρίες θεωρούν φυσιολογική την κατανάλωση έως και 300ml λιπαντικού στα 1.000 χλμ, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως όλοι οι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί με τέτοιες προδιαγραφές κι ούτε ότι μια τέτοια απώλεια δεν θα πρέπει να σε προβληματίζει.  Για να τσεκάρεις τη ποσότητα του λαδιού στο όχημα σου, πάρκαρέ το σε ομαλό οδόστρωμα χωρίς σκαμπανεβάσματα και άφησε το να κρυώσει. Στη συνέχεια άνοιξε το καπό του αυτοκινήτου σου και βρες το χερούλι με το κίτρινο (συνήθως) χρώμα. Στη βάση του δείκτη θα βρεις ενδείξεις για τη μέγιστη και την ελάχιστη ποσότητα του λαδιού στον κινητήρα. Καθάρισε τον δείκτη με ένα καθαρό πανί και ξαναβάλε τον στη θέση του. Λίγα δευτερόλεπτα μετά βγάλε τον πάλι και δες την ένδειξη. Αν η στάθμη του λαδιού βρίσκεται κάτω από την ένδειξη MIN τότε κάτι δεν πάει καλά.
 

Πως καταλαβαίνω ότι καίω λάδι;

Η ένδειξη ότι καις λάδι είναι ο μπλε καπνός που βγαίνει συνέχεια από την εξάτμιση (δεν πρέπει να μπερδεύεται με τον  καπνό που βγαίνει τις κρύες μέρες) και συνοδεύεται από μια έντονη μυρωδιά.  Επίσης τα υγρά και μαύρα μπουζί, ειδικά όταν έχουν γράψει λίγα χιλιόμετρα, είναι ένα σύμπτωμα όταν το μοτέρ σου τσιμπάει υπερβολικό λάδι. Δύο είναι οι πιο βασικοί λόγοι που μπορεί να αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα ο κινητήρας. Ο πρώτος είναι η φθορά τσιμουχών ή ελατηρίων ή δακτυλιδιών που επιτρέπουν την εισροή λαδιού στο θάλαμο καύσης, όπου καίγεται ή διαφεύγει κατευθείαν στο περιβάλλον. Ο δεύτερος είναι η λάθος επιλογή λιπαντικού που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του μοτέρ και στις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής.

Όποτε μόλις αντιληφθείς ότι το αυτοκίνητο «καίει» λάδια καλό είναι να σκεφτείς αν έκανες κάποιο «πείραμα» με το είδος του λιπαντικού (ορυκτέλαιο, ημισυνθετικό, συνθετικό) ή το δείκτη ιξώδους (π.χ. 5W30) που δεν ήταν σύμφωνο με τις προδιαγραφές του κατασκευή. Αν δεν έχεις βάλει χέρι σε αυτό το τομέα, τότε μάλλον τα πράγματα είναι πιο σοβαρά και πρέπει να επισκεφτείς αμέσως το συνεργείο της επιλογής σου για να δουν πιο είναι το πρόβλημα που επηρεάζει την κατανάλωση λιπαντικού.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

Σχετικες επιχειρησεις