Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    - Peugeot 208 1,2 VTI 5d

    Διαβάστηκε από 90327 αναγνώστες - 14/9/2019

    Ισοβαθμία για τις θέσεις 10 και 9 καθώς τα ατμοσφαιρικά Citroen C3 και Peugeot 208 καταφέρνουν να αποσπάσουν ακριβώς την ίδια τελική βαθμολογία.

    Σχεδίαση: Διακριτικές πινελιές
    Ένα αντικειμενικά όμορφο αμάξι, πόσο είσαι διατεθειμένος να το «πειράξεις»; Όχι και πολύ είναι η αλήθεια, και η μαεστρία σου θα φανεί εάν μπορέσεις να το ανανεώσεις διακριτικά μα να μην είναι ίδιο. Έτσι και στο φρέσκο 208, οι πινελιές ανανέωσης εντοπίζονται κυρίως στον προφυλακτήρα, τη μάσκα, τους προβολείς ομίχλης μα και τα εμπρός φανάρια. Πίσω τα φώτα έχουν 3D LED στοιχεία και χαρακτηριστικές «νυχιές», ενώ νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες. Πραγματικά δεν χρειαζόταν τίποτα παραπάνω για να παραμείνει και όμορφο και ξεχωριστό.


     
    Εσωτερικό-χώροι: Παραμένει μοντέρνο μα και μίνιμαλ
    Ο εσωτερικός διάκοσμος χαρακτηρίζεται λιτός και απλός, διατηρεί όμως τον μοναδικό του τρόπο, να σε κάνει να μη βαριέσαι.  Προσεγμένο φινίρισμα, άρτια συναρμογή και καλά υλικά συμπληρώνουν το σύνολο, ενώ στην κορυφαία έκδοση Allure έχει προστεθεί ένα τμήμα από μαλακό πλαστικό. Το μικρής διαμέτρου τιμόνι και ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων, συνεχίζουν την i-cockpit λογική, ενώ η μεγάλη, 7 ιντσών οθόνη αφής, παρέχει όλες τις high-tech πινελιές που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να συμβαδίζει με τις απαιτήσεις της εποχής. Υπαρκτή είναι πλέον και η λειτουργία MirrorScreen, ενώ οι κάμερες οπισθοπορείας χαρακτηρίζονται από πολύ καλή ανάλυση και θα σας λύσουν τα χέρια εντός της πόλης. 
    Στον τομέα των χώρων, παρά τις compact εξωτερικές διαστάσεις του, θα καταφέρει να φιλοξενήσει με πραγματική άνεση 4 ενήλικες, ενώ για τις αποσκευές σας, έχετε 285 λίτρα διαθέσιμα. Ένα νούμερο που βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας αν και θεωρείτε πλέον κάπως ξεπερασμένο.
     
    Κινητήρας-επιδόσεις: Δε βάζει φωτιά, μα είναι οικονομικός και οικολογικός
    Όπως είπαμε και προηγουμένως, μπορεί να μην είναι ούτε turbo ούτε diesel, όμως στη πράξη τι κάνει; Στη πράξη λοιπόν, ο 1,2 PureTech των 82 ίππων παίρνει βαθμολογία πάνω από τη βάση. Χρειάζεται 12,5 δευτ. για να κάνει το 0-100χλμ./ώρα, ενώ η μικρή του ροπή ( 118Nm) θα γίνει αισθητή μόνο στην εθνική. Εντός της πόλης δεν θα προβληματίσει στιγμή, καθώς έχει αρκετή δύναμη από τις χαμηλές στροφές και θα νιώσετε το απαραίτητο τράβηγμα με το πάτημα του τρίτου πεντάλ. Ο 3κύλινδρος κινητήρας δεν πρόκειται να ακουστεί σε καμία των περιπτώσεων μέσα στη καμπίνα, ούτε έχει περιττούς ενοχλητικούς κραδασμούς που θα σας κουράσουν σε πιθανά ταξίδια.Στον τομέα της κατανάλωσης, σύμφωνα με την εταιρία, το γαλλικό μικρό καίει 4,5 λίτρα τα 100χλμ. , με τις δικές μας μετρήσεις να άγγιξαν τα 6,6λτ./100χλμ. 


     
    Οδική συμπεριφορά: Ιδανική ισορροπία ανάμεσα σε άνεση και οδηγική απόλαυση
    Ένας ακόμη γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής.  Η μαλακή ανάρτηση απορροφά με περίσσια άνεση τις κακοτεχνίες των δρόμων, οι κλίσεις του αμαξώματος μπορεί να γίνονται αντιληπτές υπό πίεση, μα καταφέρνει να διατηρήσει την τροχιά του όντας απολαυστικό. Το μικρής διαμέτρου τιμόνι παρέχει άριστη πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ τα φρένα είναι πολύ δυνατά. Δυστυχώς παραμένει στη γαλλική φιλοσοφία, και στον τομέα του επιλογέα των ταχυτήτων, όπου θα θέλαμε να είχε βελτιωθεί η αίσθηση. Δεν πρόκειται να αγχωθείτε δευτερόλεπτο, ακόμα και αν κινηθείτε σε κάπως πιο γρήγορους ρυθμούς, ενώ η θέση του οδηγού είναι πολύ καλή και σε κάνεις να νιώθεις το αμάξι προέκταση του εαυτού σου.  Σου προσφέρει όλα αυτά που υπόσχεται χωρίς να δίνει το κάτι παραπάνω αλλά ούτε και να χάνει σε κάποιο τομέα.
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ