Απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση

    Διαβάστηκε από 31433 αναγνώστες - 12/2/2020

    Κάτω από το μακρύτερο και γεμάτο νευρώσεις καπό του νέου Peugeot 208 συναντάμε ένα γνώριμο και απόλυτα μάχιμο σύνολο. Ο 1.200άρης PureTech κινητήρας απόδοσης 100 ίππων είναι παρών και χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, φέρνει εις πέρας το έργο που του έχει ανατεθεί. Τόσο σε θέμα επιδόσεων όσο και σε θέμα κατανάλωσης, καταφέρνει να βρει την καλύτερη ισορροπία με μεγαλύτερη απόδειξη τα νούμερα, όπως το 0-100 σε 9.9 δευτ. τελική άνω των 188χλμ./ώρα με πραγματική μέση κατανάλωση στα 6.1 λτ./100χλμ. Στην πράξη το μοτέρ κρύβει αριστοτεχνικά την 3κύλινδρη φύση του, ενώ έχει απόθεμα ροπής από αρκετά χαμηλά, δίνοντας αρκετή σιγουριά στον οδηγό για πιθανές προσπεράσεις ακόμα και με αρκετό βάρος. Το μοντέλο δοκιμής συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, όμως υπάρχει και η δυνατότητα συνεργασίας του με το αυτόματο EAT8 κιβώτιο της εταιρίας. 



    Η ηλεκτρική πρόταση
    Μπορεί το μοντέλο δοκιμής μας να στηρίζει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και με μεγάλη επιτυχία μάλιστα, όμως καλό θα είναι σταδιακά να εξοικειωνόμαστε και να αποκτάμε μία πιο καλή εικόνα και για τις ηλεκτρικές εκδοχές των νέων μοντέλων. Έτσι και η νέα γενιά του 208 προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στα 100kW (136 ίππους) όπου η μπαταρία με ενέργεια 50 kWh παρέχει πραγματική αυτονομία μέχρι και 340χλμ./ώρα. Στο e-208 οι επιδόσεις εντυπωσιάζουν, καθώς η ενέργεια αποδίδεται εντελώς γραμμικά και με πλήρη αμεσότητα, μετατρέποντας την συγκεκριμένη έκδοση, στην πιο ισχυρή της γκάμας.