Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Opel Insignia 1.5 140 PS 120 Edition

Διαβάστηκε από 229149 αναγνώστες - 5/5/2020

Αγγίζει τα 4.9 μέτρα, επιβάλλεται χωρίς να προσπαθήσει καν, ενώ συνδυάζεται με τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.500 κ.εκ. και επετειακό έξτρα εξοπλισμό. Όλα μαζί στα 22.00 ευρώ.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Black is Back
Tο μεγάλο χατσμπακ της Opel, Insignia Grand Sport, βασίζεται στη νέα Ε2 πλατφόρμα της GM, ξεπερνά τα 4.89 μ. σε μήκος, ενώ διαθέτει την προσωπική του σχεδιαστική γραμμή. Όλη η φιλοσοφία αυτής κινείται γύρω από τις λιτές καθαρές γραμμές, τις μεγάλες επιφάνειες και το αεροδυναμικό σχήμα. Σαν βέλος, με άγρια μπροστινή μάσκα , λόγω της ειδικής έκδοσης, διαθέτει και μαύρες στιλπνές ζάντες, φιμέ τζάμια και αρκετές σχετικές επιγραφές τόσο εντός όσο και εκτός αυτού.

Εσωτερικό-χώροι: Premium σε όλα του, με χώρους για 5 ενήλικες
Στον εσωτερικό διάκοσμο του νέου Insignia, ξεχωρίζει η σχεδίαση με τις οριζόντιες γραμμές που καταφέρνει να «προσθέσει» έξτρα πλάτος. Υλικά και συναρμογή είναι σε premium επίπεδα, καθώς στο πάνω μέρος έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλά υλικά. Πλέον παρέχει καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω , ενώ το σύστημα infotainment δεν χρειάζεται ιδιαίτερο χρόνο εξοικείωσης και «τρέχει» πιο γρήγορα. Από πλευράς χώρων η καμπίνα εντυπωσιάζει με το πλάτος της για τα δεδομένα της κλάσης, δίνοντας χώρο να παίξουν μπάλα μέχρι και 5 ενήλικες. Δυνατό και το πορτ-μπαγκάζ για μια οικογένεια, στα 530 λτ.



Κινητήρας-επιδόσεις: Αθόρυβος και απαλός τραβάει από τις 2.000 σ.α.λ.
Κάτω από το μοναδικά μακρύ καπό του Insignia GS συναντάμε τον turbo 1.500άρη κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αποτελεί και την βασική έκδοση του μοντέλου. Τα 140 άλογα και τα 250 Nm ροπής ξεπερνούν μία μικρή υστέρηση στις χαμηλές στροφές και στη συνέχεια ξεδιπλώνουν άμεσα το ταλέντο τους. Μάλιστα προσφέρουν και πολύ καλές επιδόσεις όπως το 0-100 σε 9.2 δευτ. και τελική άνω των 210 χλμ./ώρα. Φυσικά δεν ξεχνάει τις οικογενειακές και ταξιδιάρικες προδιαγραφές τους, πετυχαίνοντας και εντυπωσιακά διαχειρίσιμη  κατανάλωση.



Οδηγική συμπεριφορά: Κερδισμένος στόχος η άνεση και η ευελιξία
Καταφέρνει με μαεστρία να κρύψει τον όγκο του, και εκμεταλλευόμενο την μείωση βάρους κινείται με ευελιξία μικρότερης κατηγορίας. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά μαλακή και καταφέρνει να αποσβέσει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ οι κλίσεις δεν αναπτύσσονται ενοχλητικά και έτσι σε μια διαδρομή με κλειστές καμπές το Insignia δε εμφανίζει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Γενικότερα στον ανοικτό δρόμο κρατά άνετα ταχύτητες και τον οδηγό ξεκούραστο και με καθαρό το κεφάλι του από θορύβους