Mercedes C 180 9G-Tronic

Διαβάστηκε από 169900 αναγνώστες - 5/5/2020

Στην ανανεωμένη έκδοση της C180, οι αισθητικές αλλαγές σαφώς είναι περιορισμένες, όμως κάτω από το πολυτελές περιτύλιγμα κρύβονται αρκετά νέα στοιχεία εξοπλισμού και τεχνολογίας που συμπληρώνουν το εκσυγχρονισμένο προφίλ της.

Εμφάνιση-σχεδίαση: ΅Ένα κομψοτέχνημα για όλα τα γούστα
Οι ελαφρώς ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα νέα φωτιστικά σώματα με προσθήκη προβολέων LED, και οι νέοι χρωματισμοί στην παλέτα χρωμάτων του αμαξώματος, μας φέρνουν μία μικρή S-Class. Αυτές οι διαφορές στο σύνολό τους διατηρούν το πολυτελές προφίλ που λάνσαρε η γενιά αυτή, παραμένοντας ιδιαίτερα κομψή αλλά και δυναμική. Όπως πάντα, ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση, διαμορφώνεται ανάλογα και ο τελικός χαρακτήρας του μοντέλου, είτε ως προς την δυναμική του  είτε ως προς την πολυτέλεια.



Εσωτερικό-χώροι: Εξαιρετικά ποιοτικό με αρκετά φρέσκια σχεδίαση
Πώς θα μπορούσε ένα τόσο εντυπωσιακό εξωτερικά αυτοκίνητο να είναι βαρετό στο εσωτερικό; Δεν γίνεται, και έτσι έχουμε μία εντυπωσιακή καμπίνα που φωνάζει premium από απόσταση. Πιο συγκεκριμένα, η σχεδίαση επικεντρώνεται στις δύο μεγάλες οθόνες σε κοινό πλαίσιο (με πέρασμα εντολών ποικιλοτρόπως) στην πλούσια χρήση δέρματος και στους ιδιαίτερης σχεδίασης αεραγωγούς. Η ποιότητα δίνει ρέστα ενώ εργονομικά δεν έχουμε κάποιο παράπονο.Τ α νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού βρήκαν εφαρμογή και στην C-Class με κύριο και βασικότερο το πακέτο Driving Assistance package Plus, το οποίο μέσω των άλλων συστημάτων προσφέρει χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης, ενώ τέλος οι χώροι, παραμένουν αμετάβλητοι και σε κάθε περίπτωση επαρκείς για έως και 3 επιβάτες στο πίσω κάθισμα και τις αποσκευές τους, με 480 λίτρα χωρητικότητα για αυτές.



Κινητήρας-επιδόσεις: Αψογη συνεργασία κινητήρα - κιβωτίου
Η γκάμα της ανανεωμένης C-Class είναι ως βάση της διατηρεί τον 1,6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της έκδοσης C 180 με απόδοση 156 ίππων και 256 Nm ροπής από τις 1.200 σ.α.λ. Στην πράξη και παρά το βάρος των 1.460 κιλών του αμαξώματος, ο κινητήρας αυτός μέσω της ελαστικότητάς του και της λειτουργίας του από χαμηλά, παρουσιάζει θετικό τράβηγμα και είναι σε θέση να κινήσει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά το μεσαίο σεντάν μοντέλο της Mercedes-Benz. Η σφιχτή κλιμάκωση του 9τάχυτου κιβωτίου  γεμίζει αισθητά το μοτέρ έχοντας και καλή απόκριση, ωστόσο στις υψηλές στροφές η απόδοση μειώνεται αισθητά. Η κατανάλωση κυμαίνεται σε φυσιολογικά για το βάρος και την απόδοση επίπεδα, με μέση τιμή τα 9,8 λτ./100 χλμ..
 
Οδική συμπεριφορά: Πρώτος στόχος και κερδισμένος, η άνεση
Και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, η νέα Mercedes C 180 έχει βελτιωθεί ως προς την ποιότητα κύλισης και την λειτουργία της ανάρτησης παρέχοντας ακόμη καλύτερα επίπεδα άνεσης. Πιο συγκεκριμένα, στον ανοιχτό δρόμο και στις υψηλές ταχύτητες το γερμανικό μοντέλο πατάει γερά και μηδαμινοί αεροδυναμικοί θόρυβοι περνάνε  στην καμπίνα, ενώ δεν δυσανασχετεί υπό πίεση. Από την άλλη, μέσα στην πόλη, παρά της χρήση 18άρας ζάντας, μόνο οι εγκάρσιες ανωμαλίες συνεχίζουν να γίνονται αισθητές στους επιβάτες. Αν είστε τύπος που πατάει το γκάζι -και γιατί όχι αφού δεν θα έχετε να φοβάστε για τις πιθανές αντιδράσεις- αυτό το σύνολο θα καλύψει τις ορέξεις σας. Κατά τα λοιπά, το τιμόνι είναι γρήγορο, άμεσο και παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση, το πλαίσιο στιβαρό, ενώ τα φρένα ανθεκτικά και αποτελεσματικά.