Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ποιοί είναι οι κίνδυνοι από το νοθευμένο diesel;

Διαβάστηκε από 9126 αναγνώστες - 8/9/2015

Όλοι οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες είναι τεχνολογίας common rail, με σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης. Και το σύστημα ψεκασμού, από την αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης έως τα μπεκ ταλαιπωρούνται και φθείρονται πρόωρα λόγω της μειωμένης λιπαντικής ικανότητας του νοθευμένου πετρελαίου.

Το σύστημα επανακυκλοφορίας των καυσαερίων (EGR) που είναι σχεδιασμένο για να κρατά τους ρύπους χαμηλά, στην περίπτωση νοθευμένου καυσίμου επιβαρύνει την εισαγωγή του κινητήρα με αυξημένη εναπόθεση καταλοίπων καύσης, ενώ το ίδιο φυσικά παρατηρείται και στο φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων (DPF). Τέλος, καθώς ένα ποσοστό καυσίμων περνάει και στα λάδια του κινητήρα, η διάρκεια ζωής της τουρμπίνας μειώνεται αισθητά λόγω της μειωμένης λίπανσής της.

Έτσι, τα νοθευμένα καύσιμα δεν επιβαρύνουν την απόδοση του κινητήρα στην καθημερινή χρήση και τους ρύπους, αλλά και τη μακροζωία του, με ιδιαίτερα δυσανάλογο κόστος για τον ιδιοκτήτη.

αυτοκινήτων, υπάρχει ειδική λυχνία με την ένδειξη «DPF clean» ενημερώνοντας τον οδηγό ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε. Στην ουσία αυτό που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι να χρησιμοποιεί λάδι κινητήρα που συνιστά ο κατασκευαστής και σε τακτά διαστήματα (περίπου κάθε 1.000 χλμ.) να οδηγεί για λίγο σε ανοιχτό δρόμο προκειμένου να δημιουργηθούν οι συνθήκες αναγέννησης. Αν κατά τη διάρκεια της αναγέννησης σβήσει ο κινητήρας, η διαδικασία παύει και ολοκληρώνεται όταν θα επαναλειτουργήσει.

Αν παρατηρήσετε αυξημένη κατανάλωση, μείωση ιπποδύναμης, αυξημένη στάθμη ή ασυνήθιστη αραίωση λαδιού, συχνές αναγεννήσεις ή λευκό καπνό από την εξάτμιση, το πιθανότερο είναι ότι αυτά δείχνουν βλάβη στο DPF.

Σχετικες επιχειρησεις