Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Σταθερά, αλλά και παιχνιδιάρικα όπου πρέπει

    Διαβάστηκε από 33797 αναγνώστες - 30/10/2019

    Focus: Το πιο οδηγοκεντρικό οικογενειακό της αγοράς

    Η σούπερ θέση οδήγησης με το εκπληκτικό σε αίσθηση και απόκριση τιμόνι, σε καθηλώνουν αστραπιαία. Από κει και πέρα, το πλαίσιο είναι μοναδικά στιβαρό και οι αναρτήσεις είναι απορροφητικές τόσο, ώστε να μην χάσουν στιγμή από την αυτοκυριαρχία τους. Πατάει μοναδικά, ξεχειλίζει εμπιστοσύνη και μπορεί να κοντράρει στα ίσια αυτοκίνητα που κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ παραπάνω. Σου αφήνει σίγουρα την αίσθηση πως θα μπορούσε να «κουμαντάρει» πολλά περισσότερα άλογα, ενώ η μη πλήρης απενεργοποίηση του ESP δείχνει πως η Ford στόχευσε λίγο περισσότερο στην άνεση και περιόρισε (ελάχιστα βέβαια) την αμεσότητα. Ίσως είναι το αυτοκίνητο που πλησιάζει περισσότερο από όλα, την χρυσή τομή ανάμεσα σε καθημερινότητα και σπορ οδηγική αίσθηση.  
     

    Civic: Η καλύτερη πληροφόρηση από τιμόνι

    Η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία «χτίστηκε» η 10η γενιά του Civic είναι ελαφρύτερη και κατά 52% πιο άκαμπτη, ενώ ενσωματώνει μια σύγχρονη λύση ανάρτησης με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
    Σε αυτή του τη γενιά είναι άνετο και ασφαλές στις νορμάλ αναζητήσεις του οδηγού του, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά και «σίγουρα» τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να παρατηρούνται αναπηδήσεις. Η σταθερότητά του σε μεγάλες ταχύτητες είναι εξαιρετική και η ανάρτηση εκεί διαχειρίζεται τέλεια το αμάξωμα δείχνοντας σφιχτή όσο χρειάζεται. Ο οδηγός λαμβάνει τέλεια πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης και δεν μεταφέρονται στα χέρια του κραδασμοί με αποτέλεσμα να έχει στα «χέρια» του ένα βασικό όπλο για να κινηθεί γρήγορα. Σε τέτοιες συνθήκες το Civic συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι μεν υπαρκτές, αλλά σε καμία περίπτωση να μην υστερούν σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα. 

    Ceed: Ευχάριστο και με ζωντανές αντιδράσεις, απορροφά όλο το άγχος

    Ολοκαίνουργια και κατά 30% πιο άκαμπτη η πλατφόρμα Κ2, πάνω στην οποία βασίζεται το νέο Ceed, φέρνει μαζί της πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και παρουσιάζει ένα άκρως ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ. Το αυτοκίνητο πατάει γερά στον δρόμο, δεν ενοχλείται από λακκούβες, ενώ οι 17 ιντσών τροχοί, ανεβάζουν αισθητά την πρόσφυση. Ενα καλοζυγισμένο και με καλή πληροφόρηση τιμόνι, δίνει στον οδηγό την αίσθηση και τις πληροφορίες που χρειάζεται, ενώ το σύνολο είναι ιδιαίτερα ήσυχο και ευθύβολο σε ταξίδι. Δεν σε αγχώνει στιγμή, έχει γκάζι, πολύ καλά φρένα και μπορεί με άνεση να πάτε τα παιδιά στο σχολείο με ασφάλεια, ή να ταξιδεύετε σταθερά με υψηλές ταχύτητες.