Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κινητήρες-επιδόσεις: Η πιο όμορφη ατμόσφαιρα, απέναντι στα turbo

Διαβάστηκε από 72095 αναγνώστες - 7/9/2020

Toyota Taris 1.5 VVT-iE : Καλή απόκριση γκαζιού αλλά χαμηλή ροπή
Κόντρα στο ρεύμα των turbo με ότι αυτό συνεπάγεται. Αυτό είναι το μότο του 1,5 VVT-iE κινητήρα των 111 ίππων, ο οποίος φέρνει καλή απόκριση στο γκάζι μα αισθητή υστέρηση ροπής (136 Nm ) σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στις μεσαίες στροφές είναι αρκετά ζωηρός ενώ πάνω από τις 3.500 σ.α.λ.  φορτσάρει αρκετά έως και το κόφτη, με την ανάλογη ηχητική παρουσία. Το 0-100 έρχεται στα ικανοποιητικά 10,9 δευτ. ενώ η πραγματική κατανάλωση σε αστικά μοτίβα κίνησης μετριέται στα 6.4 λτ./100χλμ.


Peugeot 208 1.2PureTech 100 PS: Με την χαμηλότερη κατανάλωση
Ο 1.200άρης PureTech κινητήρας απόδοσης 100 ίππων είναι παρών και φέρνει εις πέρας το έργο που του έχει ανατεθεί, τόσο σε θέμα επιδόσεων όσο και σε θέμα κατανάλωσης. Καταφέρνει να βρει την καλύτερη ισορροπία με μεγαλύτερη απόδειξη τα νούμερα, όπως το 0-100 σε 9.9 δευτ. τελική άνω των 188χλμ./ώρα με πραγματική μέση κατανάλωση στα 6.1 λτ./100χλμ. Στην πράξη το μοτέρ κρύβει αριστοτεχνικά την 3κύλινδρη φύση του, ενώ έχει απόθεμα ροπής από αρκετά χαμηλά, δίνοντας αρκετή σιγουριά στον οδηγό για πιθανές προσπεράσεις ακόμα και με βάρος.


VW Polo 1.0 TSI 95 PS: Δεν θα ζοριστεί στιγμή
Κάτω από το καπό του Volkswagen Polo συναντάμε τον 1.000άρη TSI κινητήρα του γκρουπ στην έκδοση με τα 95 άλογα. Ο εν λόγω κινητήρας αποδεικνύεται άκρως αποτελεσματικός σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, αφού λογική δύναμη χαμηλά έχει (175 Nm ) και είναι οικονομικός σε κατανάλωση. Όταν τον πιέσαμε παραπάνω συνέχισε να έχει δύναμη ως τον κόφτη, αν και με βάρος στην εθνική έδειξε -λογικό- την χωρητικότητά του. Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 10,6 δλ., ενώ η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,2 λτ./100 χλμ..