Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Τι χρειάζομαι για να περάσω ΚΤΕΟ;

Τι χρειάζομαι για να περάσω ΚΤΕΟ;

Διαβάστηκε από 1207 αναγνώστες - 29/11/2022

Ο έλεγχος ΚΤΕΟ μετά τα 4 πρώτα χρόνια ενός καινούργιου αυτοκινήτου, και έπειτα κάθε 2 χρόνια. Ποια είναι τα έγγραφα που χρειάζομαι για να περάσω ΚΤΕΟ το όχημά μου; Τι ακριβώς ελέγχεται στο ΚΤΕΟ;

Τι χαρτιά χρειάζονται για να περάσω ΚΤΕΟ;

Στο ΚΤΕΟ γίνεται ο τεχνικός έλεγχος του αυτοκινήτου μας, ο οποίος είναι υποχρεωτικός και σημαντικός, μιας και έτσι πιστοποιείται πως τα πάντα στο όχημά μας λειτουργούν στην εντέλεια, συμβάλλοντας στην ασφαλή μεταφορά.

Ένα καινούργιο αυτοκίνητο υποχρεούται να περάσει ΚΤΕΟ 4 χρόνια μετά την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας. Από εκεί και έπειτα, τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά μικτού βάρους έως 3,5 τόνων πρέπει να περνούν από έλεγχο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνιαΤι χαρτιά χρειάζονται για να περάσω ΚΤΕΟ το αυτοκίνητό μου;
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Τι έγγραφα χρειάζονται για να περάσω ΚΤΕΟ

Για τα ΙΧ αυτοκίνητα, πρέπει οι ιδιοκτήτες να διαθέτουν τα ακόλουθα:

  • Αδεια κυκλοφορίας ή επικυρωμένο φωτοαντίγραφο
  • Ταυτότητα, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης  του οδηγού του οχήματος
  • Το προηγούμενο δελτίο ΚΤΕΟ, στην περίπτωση που το όχημα έχει ξαναπεράσει από έλεγχο σε οποιοδήποτε ΚΤΕΟ
  • Σε περίπτωση που στο όχημα έχουν τοποθετηθεί αντηλιακές μεμβράνες, θα πρέπει να προσκομίζεται πιστοποιητικό του εγκαταστάτη
  • Σε περίπτωση που έχουν αφαιρεθεί από την Τροχαία οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας, πρέπει να προσκομιστεί επικυρωμένη φωτοτυπία της άδειας κυκλοφορίας, καθώς επίσης και η κλήση που επιδόθηκε στο όχημα
Αν το αυτοκίνητο για οποιοδήποτε λόγο «κοπεί» στον έλεγχο του ΚΤΕΟ έχετε 1 μήνα περιθώριο για να επιλύσετε το πρόβλημα του οχήματος και να ξαναπεράσετε ΚΤΕΟ. Σε αυτή την περίπτωση, θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας το δελτίο ΚΤΕΟ που λάβατε στον «ανεπιτυχή» έλεγχο.

Τι έλεγχοι γίνονται στο ΚΤΕΟ;

  • Αρχικά, γίνεται έλεγχος των καυσαερίων του οχήματος
  • Γίνεται εξωτερικός οπτικός έλεγχος για τυχόν σκουριές και χτυπήματα. Γενικά επιθεωρείται η συνολική κατάσταση του αυτοκινήτου
  • Ελέγχεται ο αριθμός πλαισίου και κινητήρα του αυτοκινήτου, και συγκρίνεται με αυτούς που αναγράφει η άδεια κυκλοφορίας
  • Έλεγχος της χρονολογίας και της φθοράς των ελαστικών. Ελέγχεται τόσο το πέλμα όσο και τυχόν σχισμές στα ελαστικά, καθώς και η πίεσή τους
  • Μετράται η απόσβεση και η κατάσταση των αμορτισέρ, η απόδοση των φρένων και του χειροφρένου, και διαπιστώνεται εάν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στους τροχούς του ίδιου άξονα
  • Μετράται η απόδοση των φώτων, με τη βοήθεια ειδικού μηχανήματος
  • Παράλληλα, χάρη στην ειδική ράμπα που επιτρέπει στον ελεγκτή του ΚΤΕΟ να βρεθεί κάτω από το αυτοκίνητο, ελέγχεται το κάτω μέρος του οχήματος για τυχόν διαρροές από τον κινητήρα, σκουριές στο σασί, απώλειες υγρών από τις σωληνώσεις των φρένων κ.λπ.
  • Τέλος, ελέγχεται αν υπάρχει τρίγωνο, πυροσβεστήρας και φαρμακείο στο αυτοκίνητο, στοιχεία υποχρεωτικά, καθώς επίσης και εάν τυχόν πρόσθετα αξεσουάρ, όπως αντηλιακές μεμβράνες παραθύρων, είναι πιστοποιημένα.
 
Στο ΚΤΕΟ βλέπουν αν το αυτοκίνητο είναι κατάλληλο για κυκλοφορία ή αν είναι δημόσιος κίνδυνος.
Πρέπει να έχεις μαζί σου και το προηγούμενο δελτίο ΚΤΕΟ.
Σου πήραν τις πινακίδες και πρέπει να περάσεις; Πας με φωτοτυπία της άδειας και έχεις μαζί σου και την κλήση.
Έχεις φιμέ τζάμια; Πρέπει να έχεις μαζί σου την πιστοποίηση.
Είναι αυστηροί οι έλεγχοι του ΚΤΕΟ, ή πρέπει να γίνουν πιο σκληροί;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

Σχετικες επιχειρησεις