VW Tiguan 1,5 TSI Evo ACT 130 PS 4x2

Διαβάστηκε από 38626 αναγνώστες - 18/6/2020

Το VW Tiguan διαθέτει αμιγώς γερμανικό DNA, προάγει την ποιότητα κύλισης, είναι από τα πιο ευρύχωρα, ενώ καταφέρνει να κινηθεί σβέλτα χωρίς να σταματά σε κάθε βενζινάδικο.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Σικάτο και επιβλητικό
Το Tiguan ξεχωρίζει από μακριά περισσότερο λόγω μεγέθους και λιγότερο λόγω σχεδιαστικής γραμμής, καθώς μετράει 4.486 χλστ. μήκος και 1.839 χλστ. πλάτος. Επιβλητικό, από μπροστά διατηρεί την μάσκα (σήμα κατατεθέν) της εταιρίας, υιοθετεί τα οριζόντια φώτα, τους προβολείς LED και το νευρώδες καπό του Passat, ενώ από πίσω, φέρνει στο νου το Golf. Αυτό που κάνει την διαφορά είναι το tornado line ή αλλιώς, το πλαϊνό νεύρο που ενσωματώνει περίτεχνα τις χειρολαβές και εντυπωσιάζει όσο πλησιάζεις.



Εσωτερικό: Πολύ καλό σε ποιότητα
Ο εσωτερικός διάκοσμος του VW Tiguan είναι πολύ καλής ποιότητας. Εκτεταμένη χρήση μαλακών υλικών, εξαιρετικό επίπεδο φινιρίσματος και πολύ καλή συναρμογή συνθέτουν την νικηφόρα τριλογία. Οπτικά, στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η 8άρα έγχρωμη οθόνη αφής που είναι το κέντρο ελέγχου και συνδεσιμότητας του συστήματος infotainment. Ο πίνακας οργάνων είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστος και σε συνδυασμό με την περιφερειακή ορατότητα που παρέχει η υψηλή θέση οδήγησης, δημιουργούν ένα απολαυστικό σύνολο για τον εκάστοτε οδηγό.  

Χώροι: Σούπερ ευρύχωρο & πρακτικό
Το  VW Tiguan προσφέρει εξαιρετική ευρυχωρία ακόμη και για 5 ενήλικες. Στο πίσω κάθισμα κάθονται με άνεση 3 επιβάτες, έχοντας άφθονο χώρο για τα γόνατα και ικανοποιητικό για τα κεφάλια τους. Ο  χώρος αποσκευών, έχει χωρητικότητα από 420-515 λτ. ενώ με την πτώση της πλάτης του πίσω καθίσματος, ο χώρος φτάνει έως τα 1.555 λτ. 



Κινητήρας - επιδόσεις: Με highlight την απενεργοποίηση κυλίνδρων
Ο πρόσφατα εξελιγμένος κινητήρας των 1,5 λίτρων και 130 ίππων της VW βρίσκει μια νέα «θέση εργασίας» κάτω από το καπό και του Tiguan δημιουργώντας μια νέα βασική έκδοση για το δημοφιλές crossover. Oι τεχνολογίες είναι γνωστές και το highlight είναι φυσικά το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων το οποίο αποσκοπεί σε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου φυσικά. Στην πράξη ο νέος κινητήρας χαρακτηρίζεται από ένα σχετικά αισθητό γουργουρητό το οποίο δεν ενοχλεί, τραβάει από αρκετά χαμηλά και κινεί με ικανοποιητικό ρυθμό το Tiguan των –υπολογίσιμων- 1.520 κιλών. Οι επιδόσεις δε διαφέρουν επί της ουσίας έναντι της έκδοσης των 125 ίππων (από 1,4 λίτρα) την οποία είχαμε συνηθίσει μέχρι τώρα. Το δε επίπεδο σε σύγκριση με την κατηγορία του μοντέλου είναι επίσης σε καλό επίπεδο. Η διαφορά και το όφελος όμως εντοπίζονται στον περιορισμό της κατανάλωσης, η οποία είναι στα 8,7 λτ./100 χλμ. μεικτής διαδρομής, ελαφρά μειωμένη έναντι της προηγούμενης πρότασης.

Στο δρόμο: Πατάει γερά και ποιοτικά
Κάθε ταξίδι με το Tiguan, είναι ευχάριστο καθώς τα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου, σε συνδυασμό με τις καλές αναρτήσεις, δημιουργούν πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Παραμένει σε κάθε διαδρομή σταθερό, είτε είναι πολλά χλμ. σε ευθεία, είτε σε δρόμο με στροφές. Η πρόσφυση είναι εξαιρετική και όταν το παρακάνεις τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν διακριτικά και κυρίως αποτελεσματικά. Θυμίζει πολύ οδηγικά το Golf, παρά την διαφορά σε ύψος και βάρος.