Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Renault Kadjar 1,3 TCe 140 PS

Διαβάστηκε από 68718 αναγνώστες - 18/6/2020

Έτοιμο να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς είναι το ανανεωμένο Kadjar το οποίο εκτός από την προσθήκη του νέου κινητήρα, αναβαθμίζεται τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Με φρέσκο αέρα, έρχεται να σταθεί επάξια και με αξιώσεις ανάμεσα στον σκληρό ανταγωνισμό.

Εμφάνιση - σχεδίαση: Οι πιο όμορφες καμπύλες της κατηγορίας
Το Renault Kadjar ήταν και έγινε ακόμα περισσότερο ένα όμορφα επιβλητικό σύνολο με 200χλστ. απόστασης από το έδαφος και πολλές καμπύλες. Στη νέα του εκδοχή συναντάμε ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα που ενσωματώνει αφενός τα σχήματος «C» στα νέα LED φωτιστικά σώματα αλλά και τα μεγαλύτερα πλέον πλαίσια των προβολέων. Στο πίσω μέρος, μία καινούργια οριζόντια γραμμή στην πίσω πόρτα τονίζει το φάρδος του αμαξώματος και κερδίζει το μάτι. 



Εσωτερικό - χώροι: Λιτό και λειτουργικό με καλή ποιότητα
Η αλλαγή στο εσωτερικού του Kadjar δεν είναι κραυγαλέα, μα ουσιαστική και στοχευμένη. Όσον αφορά το τεχνολογικό κομμάτι, συναντάμε νέα οθόνη αφής στη κεντρική κονσόλα η οποία εφοδιάζεται με το σύστημα R-LINK 2, ενώ για πρώτη φορά είναι διαθέσιμη και η τηλεματική υπηρεσία Renault EASY CONNECT, για άμεση συνεργασία του μοντέλου με το smartphone σας. Σημαντική αλλαγή αποτελούν και τα νέα καθίσματα που παρέχουν αυξημένη άνεση αλλά και επιμίκυνση της βάσης, στοιχείο σημαντικό για τα πολύωρα ταξίδια. Φυσικά στον τομέα των χώρων το Renault Kadjar παραμένει ιδανικό για μεταφορά και 5 ενηλίκων χωρίς τη παραμικρή παραχώρηση και με 472λ. χώρο αποσκευών. 

Κινητήρας - επιδόσεις: Ένα έργο τέχνης, συμπαραγωγή με τη Mercedes
Η προσθήκη του 1.300άρη κινητήρα (συμπαραγωγή με Mercedes) αναβάθμισε πλήρως τις επιδόσεις αλλά και αντιδράσεις του  SUV, δίνοντας του νέες δυνατότητες. Με απόδοση 140 ίππους και 240 Nm ροπής, αντικαθιστά τον παλιό 1.2 Tce και πετυχαίνει 0-100 στα 10.4 δευτ. (έναντι 11.0), κερδίζει αρκετά δευτερόλεπτα στις ρεπρίζ, και κινεί με μοναδική ευκολία τα 1.517 κιλά του. Με ήσυχη λειτουργία, τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και αρκετές τεχνολογίες, καταφέρνει και καλή μέση πραγματική κατανάλωση στα 7.8λτ./100χλμ. 



Οδική συμπεριφορά: Για ατσαλάκωτα ταξίδια
Το μικρομεσαίο SUV της Renault είναι περισσότερο από ποτέ ταγμένο στην άνεση, παρέχοντας και με τα νέα καθίσματα, υψηλά επίπεδα ξεκούραστων μεταφορών. Η μερικώς μαλακή ανάρτηση δέχθηκε βελτιώσεις και πλέον εξακολουθεί να φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, όμως διαχειρίζεται πλέον καλύτερα τον όγκο και το βάρος του, δίνοντας περισσότερη αυτοπεποίθηση ακόμα και σε στριφτερές διαδρομές. Με την απόσταση των 200χλστ.από το έδαφος, θα πατήσετε με άνεση χώμα, ενώ άμα επιθυμείτε πιο off road δυνατότητες, προαιρετικά διατίθεται το σύστημα Extended Grip μέσα από το οποίο το ESP διαμορφώνεται για κίνηση στο χιόνι ή σε ανώμαλο οδόστρωμα.