Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS

Διαβάστηκε από 38630 αναγνώστες - 18/6/2020

Η γαλλική συμμετοχή αποτελεί και ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα, που μάλιστα ήταν από τους μπροστάρηδες της κατηγορίας. Το βραβευμένο και ως SUV της χρονιάς Peugeot 3008 ξεχωρίζει τόσο εκτός όσο και εντός με την μοναδικότητα του.

Εμφάνιση: Φανταχτερό και επιβλητικό απαιτεί την προσοχή σου
Με μήκος λίγο κάτω από τα 4,5 μέτρα, το άγριο SUV χρησιμοποιεί λεπτομέρειες που το κάνουν να μην μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, τα LED φωτιστικά σώματα, η brutal σχεδίαση του καπό και ο άγριος προφυλακτήρας είναι αρκετά για να το κάνουν να ξεχωρίζει από… χιλιόμετρα. Βέβαια κερασάκι στην τούρτα είναι οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, μαζί με τα αρκετά μεγάλα LED φώτα που τις νυχτερινές ώρες δημιουργούν εξωτική εικόνα. 



Εσωτερικό: Το customization σε άλλα επίπεδα
Το 3008 διατηρεί τη σχεδίαση i-Cockpit, ανεβάζοντας την όμως πολλά επίπεδα. Πάνω στο μεγάλο κεντρικό πάνελ δεσπόζουν οι αεροπορικού τύπου διακόπτες μετατρέποντας τον οδηγό, σε πιλότο μαχητικού. Το μάτι βέβαια πέφτει και στην 8 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment, ενώ η πραγματικά φουτουριστική αύρα ολοκληρώνεται με την τεράστια ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών η οποία αντικαθιστά τον κλασικό πίνακα οργάνων. Σε αυτήν, εσείς επιλέγετε ποιες πληροφορίες θα παρουσιάζονται, με ποιό τρόπο και σε ποιο σημείο. Τι θα λέγατε να οδηγείτε κάθε μέρα άλλο αυτοκίνητο;  Όσον αφορά τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, η ποιότητα τους είναι άριστη και στηρίζουν με την σειρά τους την ένταξη του αυτοκινήτου στην premium κατηγορία. 

Χώροι: Aνεση για 5 επιβάτες και θηρίο πορτ-παγκάζ
Με διασκεδαστική άνεση θα φιλοξενηθούν 3 επιβάτες στα πίσω καθίσματα με περίσσιο χώρο για κεφάλια και πόδια, ενώ το μεγάλο ντουλαπάκι ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα διαθέτει μέχρι και σύστημα ψύξης. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 520 λίτρα, είναι αρκετά ικανοποιητικός και εύκολα προσβάσιμος λόγω σχήματος.



Κινητήρας - επιδόσεις: Υπεραρκετά τα 130 άλογα

Κάτω από το καπό του Peugeot 3008 της δοκιμής βρισκόταν ο γνώριμος 1,2 PureTech των 130 ίππων, ο οποίος μας άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις. Στο πάτημα του δεξιού πεντάλ το αυτοκίνητο επιταχύνει καλά και μάλιστα έχει δύναμη μέχρι τον κόφτη, ενώ η ροπή των 230 Nm είναι διαθέσιμη από χαμηλά και έτσι στην πράξη μπορείς να κινείσαι με λίγες στροφές στον κινητήρα. Επίσης, η 3κύλινδρη φύση του δεν γίνεται εμφανής επί του πρακτέου. Παράλληλα η κατανάλωση, κρατιέται σε λογικά επίπεδα! Η Peugeot ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ., στην πράξη όμως το νούμερο είναι στα 6,8 λτ./100 χλμ. που το θεωρούμε αρκετά καλό.

Οδική συμπεριφορά: Χρυσή τομή ανάμεσα σε άνεση και ευχάριστη οδική συμπεριφορά
Το χαμηλό βάρος και η μεγάλη αντοχή της πλατφόρμας EMP, καταφέρνουν πέρα από την ζητούμενη άνεση, να προσφέρουν και οδική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου. Η ανάρτηση, όντας μαλακά ρυθμισμένη, μπορεί και φιλτράρει κάθε κακοτεχνία του δρόμου ενώ συμβάλει στην υψηλή ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Το αμάξωμα δεν επηρεάζεται από κλίσεις σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ μόνο στο όριο παρουσιάζει μία ελαφριά τάση υποστροφής, η οποία δεν εκδηλώνεται.