Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    VW Golf 1.0 TSI 115 – 130 – 150 PS

    Διαβάστηκε από 97512 αναγνώστες - 8/2/2020

    Εφόσον το αφιέρωμα γίνεται γύρω από τα μικρομεσαία, δεν θα μπορούσε να λείπει ένας από τους πιο παλιούς και κύριους πρωταγωνιστές. Ο λόγος φυσικά για το VW Golf, το οποίο παραμένει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της αγοράς, προάγοντας την απόλυτη ποιότητα κύλισης και την τεχνολογία των νέων TSI κινητήρων της. Η περίπτωση του αρκετά ιδιαίτερη καθώς  μαζί με τις εκδόσεις, αναγκαστικά αλλάζει και ο κινητήρας. Δείτε τι εννοούμε:

    Η βασική έκδοση Comfortline συναντάται με τον 1.000άρη TSI κινητήρα του ομίλου, απόδοσης 115 ίππων, και κοστίζει 19.750 ευρώ. Δίνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία εξοπλισμού που θα χρειαστεί ο οδηγός του, είτε γίνεται λόγος για έναν φοιτητή είτε για έναν οικογενειάρχη. Πιο συγκεκριμένα σε αυτή την έκδοση συναντάμε, Adaptive Cruise Control, city emergency braking, κλιματισμό Climatic, πίσω φώτα τεχνολογίας LED, πακέτο συνδεσιμότητας BT με audio streaming, σύστημα start &stop και σύστημα infotainment Composition Color με έγχρωμη οθόνη αφής 6.5 ιντσών, ράδιο και 4 ηχεία.  Βλέπετε και οι ίδιοι πως η συγκεκριμένη έκδοση δίνεται τα απαραίτητα στοιχεία, τόσο στο τομέα της ασφάλειας όσο και της άνεσης, χωρίς βέβαια να έχει χώρο για το κάτι παραπάνω.



    Για να ανεβείτε εξοπλιστικό πακέτο, θα πρέπει να μεταβείτε και στην επόμενη κατηγορία κινητήρα και συγκεκριμένα στον 1.500άρη TSI EVO με τους 130 ίππους. Εκεί η έκδοση Bluemotion ανεβάζει κι άλλο τον πήχη, μαζί με τα άλογα και φυσικά την τιμή. Στα 21.200 ευρώ πλέον συναντάμε πλέον (επιπλέον της Comfortline) σύστημα επιλογής οδηγικού προφίλ, αισθητήρες παρκαρίσματος, εμπρός πίσω, υπολογιστή ταξιδιού PLUS, πακέτο καπνιστή, κλιματισμό με αντιαλλεργιογόνο φίλτρο και αρκετές αισθητικές αλλαγές όπως επενδύσεις στα καθίσματα και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών «Hita». 

    Για κάτι ακόμα πιο εξεζητημένο όπως η έκδοση Generation, διατηρείται ο ίδιος κινητήρας, όμως η ιπποδύναμη ανεβαίνει από τα 130 στα 150 άλογα, με την τιμή να ανεβαίνει πλέον στα 21.840 ευρώ. Με την ίδια λογική εμπλουτίζεται και ο εξοπλισμός στον οποίο προστίθενται υπολογιστής ταξιδίου Premium με έγχρωμη οθόνη TFT, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, App-Connect, αυτόματος κλιματισμός Air Care Climatronic δύο ζωνών, εμπρός προβολείς ομίχλης με λειτουργία στατικού φωτισμού στροφής και σύστημα Infotainment «Composition Media» με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών.



    Η ιδιαίτερη περίπτωση του VW Golf στην οποία για να γίνει αντιστοίχιση των εξοπλιστικών πακέτων πρέπει να ανεβούμε και σε ιπποδύναμη ,μας οδηγεί στο να μετρήσουμε και άλλες παραμέτρους. Εφόσον από την βασική κιόλας έκδοση δεν λείπει κάτι σημαντικό και ο κινητήρας είναι αρκετά πιο οικονομικός (με τη τιμή να παραμένει κάτω από τις 20.000 ευρώ), οφείλουμε να κλίνουμε προς τα εκεί. Εάν θέλετε περισσότερα γκάζια, τότε η έκδοση Generation με τα 150 άλογα είναι η ιδανική για εσάς.