BMW 120i

Διαβάστηκε από 18878 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/6/2018

Η πορτοκαλί BMW με τα αυτοκόλλητα του test the best είχε κάτω από το καπό της ένα θησαυρό. Ποιος είναι αυτός; Μα φυσικά ο δίλιτρος Twin Scroll Turbo που αποδίδει 184 άλογα και 290 Nm ροπής από χαμηλά. Το εύρος της ροπής βρίσκεται μεταξύ 1.350-4.250 στροφών κρατώντας έτσι σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση. 
Οδηγώντας κοντά στην τελική των 230 χλμ/ώρα, ο άσσος έδειξε να παίζει εντός έδρας καθώς η σφιχτή ανάρτηση σε συνδυασμό με το ακλόνητο πλαίσιο δημιουργούν ένα πολύ καλό σύνολο που δείχνει ότι μπορεί να αντέξει αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα. Σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μοντέλα η Σειρά 1 είχε την πιο σφικτή ανάρτηση, και αυτό αποτυπώθηκε στην επόμενη δοκιμασία.
Η δοκιμή άνεσης, λοιπόν, της 120i στην ειδική πίστα δεν έκρυβε εκπλήξεις καθώς είχαμε προβλέψει πως η άνεση από την ανάρτηση θα είναι ελαφρώς υποδεέστερη συγκριτικά με το Α3 ενώ στο εσωτερικό δεν έτριξε το παραμικρό, δείχνοντας την πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει οι Βαυαροί. Επίσης, μας εντυπωσίασε η σταθερότητα του αυτοκινήτου καθ΄όλη την διάρκεια της δοκιμής μιας και καμία ανωμαλία δεν έδειχνε να είναι ικανή να επηρεάσει την προδιαγραμμένη πορεία του αυτοκινήτου. Η ηχομόνωση ήταν αντίστοιχη με το Α3.
Τέλος, στις στροφές, η 120i βρέθηκε στο σπίτι της! Δύσκολα κάποιο μικρομεσαίο μπορεί να σταθεί δίπλα της καθώς το τρίπτυχο, κινητήρας, ανάρτηση, τιμόνι παίρνει σχεδόν άριστα. Το τιμόνι έχει ελαφρώς καλύτερο βάρος από το Α3, καλή αίσθηση και το αυτοκίνητο «ακούει» στις εντολές του οδηγού. Χάρη στην κίνηση στους πίσω τροχούς μπορείς, αν το θελήσεις, να χαράξεις εύκολα τροχιές με το πίσω μέρος καθώς και οι πλαγιολισθήσεις είναι στο menu της. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων