Φρεσκαρισμένη εμφάνιση, αλλά κυρίως με τιμή- δέλεαρ, το Dacia Sandero Stepway.

Είναι ένα προσιτό μικρό crossover που θα σου προσφέρει αυτά που περιμένεις.

Η εργονομία είναι πλέον σε καλό βαθμό, με καλή τοποθέτηση διακοπτών και την κόρνα επιτέλους στο κέντρο.

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi 90 PS - Σχέση αξίας-τιμής…για όσκαρ

Διαβάστηκε από 44585 αναγνώστες - 11/9/2018

Είναι diesel, είναι crossover και κοστίζει τα λιγότερα από όλο τον ανταγωνισμό. Θέλετε κι άλλα για να δείτε το φρεσκαρισμένο Dacia Sandero Stepway με άλλο μάτι;

Η ρουμάνικη φίρμα, μετά την εξαγορά της από τη Renault, ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τις μετοχές της, αλλά και τον ρόλο της στην αγορά. Με μοντέλα όπως το Dacia Sandero Stepway, την ψηλωμένη crossover εκδοχή του μικρού Sandero, προσφέρει εξαιρετικά δελεαστική σχέση αξίας-τιμής, με αυτοκίνητα που δίνουν βάρος στο είναι και όχι στο φαίνεσθαι.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Πέρασε από τον πλαστικό χειρούργο και αρέσει
Ήδη μετράει 5 χρόνια η 2η γενιά του Sandero Stepway, και η στιλιστική ανανέωση που δέχθηκε πριν μερικούς μήνες, κρινόταν απαραίτητη. Έτσι εξωτερικά συναντάμε νέα πιο αιχμηρή μάσκα και προβολείς με φώτα ημέρας LED, καθώς επίσης ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και κάποια στιλιστικά στοιχεία από το Duster, που «δένουν» μια χαρά με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Στην έμφαση της crossover ταυτότητας, βοηθούν και τα εμπρός-πίσω προστατευτικά, όπως φυσικά και οι ράγες οροφής. Θέλει χώμα και το φωνάζει από μακριά. 

Εσωτερικό-χώροι: Ευρύχωρο και γεροδεμένο με μέτριο φινίρισμα
Πριν αναφέρουμε οτιδήποτε, να θυμίσουμε τον low budget χαρακτήρα του αυτοκινήτου, και την ιδεολογία του, να δώσει τα βασικά σε καλό βαθμό. Έτσι παρόλο που ποιοτικά και σε θέμα φινιρίσματος έχουμε αρκετές ενστάσεις, αυτό δεν ισχύει σε τομέα στιβαρότητας και συναρμογής. Η εργονομία είναι πλέον σε καλό βαθμό, με καλή τοποθέτηση διακοπτών και την κόρνα επιτέλους στο κέντρο. Εκτός από την γεροδεμένη καμπίνα, έχει κερδηθεί και ο στόχος της ευρυχωρίας καθώς το αρκετό πλάτος, εξασφαλίζει εντυπωσιακά νούμερα άνεσης. Ο χώρος για κεφάλια και γόνατα επιβατών είναι πολύ καλός και θα εξασφαλίσει άνετα ταξίδια σε όλους τους επιβάτες. Οι τελευταίοι μάλιστα, για τις αποσκευές τους έχουνε διαθέσιμα 320 λτ., ένα νούμερο που είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.

Κινητήρας-επιδόσεις: Ροπάτος μα πάντα οικονομικός
Ο προδιαγραφών Euro6, 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 90 άλογα και 220 Nm ροπής. Το τελευταίο νούμερο είναι και αυτό που θα σε κάνει να νιώσεις το δυνατό τράβηγμα από αρκετά χαμηλά. Θόρυβος υπάρχει, όπως επίσης και λίγος κραδασμός, όμως οι επιδόσεις και το 5άρι κιβώριο σώζουν αισθητά την εικόνα. Εξάλλου είπαμε, πρακτικότητα και οικονομία. Όσον αφορά την τελευταία, στην πράξη κυμαίνεται στα εντυπωσιακά χαμηλά 5.4 λτ./100χλμ. Θέλετε να πέσετε στα 5.0; Ενεργοποιήστε το Eco, πατήστε με απαλότητα το γκάζι και θα τα έχετε αρκετά εύκολα. Βέβαια με την λειτουργία Eco αναμμένη μη περιμένετε αντίστοιχες επιδόσεις.

Οδική συμπεριφορά: Καλή ανάρτηση και απόσβεση ανωμαλιών του δρόμου
Είναι ένα προσιτό μικρό crossover που θα σου προσφέρει αυτά που περιμένεις. Πολύ καλή ανάρτηση και απόσβεση κακοτεχνιών του δρόμου, αρκετά καλή ποιότητα κύλισης και συγκρατημένο θόρυβο μέχρι τα 120 χλμ. Από κει και πέρα, εάν ζητήσεις το κάτι παραπάνω, το ESP θα σε επαναφέρει στη τάξη, καθώς υπάρχουν τονισμένες κλίσεις στις οποίες δεν βοηθάει και το περίεργο σε βάρος τιμόνι. Η προοδευτική υποστροφή ελέγχεται ενώ τα φρένα είναι πολύ ικανοποιητικά.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ