Πιο άγρια όψη και νέα φωτιστικά LED το κάνουν να μη μοιάζει με κανένα άλλο.

Θα σας εξασφαλίσει απόλυτα άνετα ταξίδια και μία ήσυχη καμπίνα.

Η αρκετά μεγάλη απόσταση του από το έδαφος θα σας πάει σε χωμάτινα μονοπάτια.

Nissan Qashqai 1,2 DiG-T 135 PS - Δεν σηκώνει υποδείξεις

Διαβάστηκε από 44577 αναγνώστες - 11/9/2018

Το να είσαι πρώτος σε πωλήσεις στην πιο hot κατηγορία δεν το λες και εύκολο, γι΄αυτό και το Nissan Qashqai δεν θα μπορούσε να λείπει από το αφιέρωμα μας. Ας ανακαλύψουμε τον λόγο που η κορυφή του ανήκει.

Βενζινοκινητήρας 1.200 κ.εκ. ο οποίος με τη βοήθεια ειδικού προγράμματος, από 115 άλογα αγγίζει τα 135. Σε μία ώρα και με 500 ευρώ έχεις το καλύτερο SUV στα χέρια σου! Θες κάτι ακόμα;

Σχεδίαση: Πιο εξελιγμένο και δυναμικό από ποτέ
Ένα αντικειμενικά όμορφο και επιβλητικό αυτοκίνητο που στοχεύει σε όλα τα target groups. Οι προβολείς με LED φως ημέρας έχουν φρέσκια σχεδίαση και μαζί με την εμβληματική «V-Motion» μπροστινή μάσκα, παρέχουν στο νέο Qashqai δυναμική εμφάνιση και άγρια μπροστινή όψη. Ζάντες αλουμινίου και ράγες σε διαφορετικό χρώμα, και τζάμι οροφής (ανάλογα πάντα με την έκδοση), μπορούν να φτιάξουν ένα πανέμορφο σύνολο και ένα αμάξι που ξεχωρίζει από μακριά. 

Εσωτερικό-χώροι: Μοντέρνο εσωτερικό με καλή ποιότητα και εργονομία
Πρώτη εικόνα στο εσωτερικό, ο γνωστός πίνακας οργάνων, με την οθόνη στο κέντρο, να σας παρέχει ζωτικές πληροφορίες του αυτοκινήτου. Τα πλήκτρα στο τιμόνι είναι εύκολα διαχειρίσιμα, ενώ το ταμπλό αλλάζει άρδην ανάλογα με το εξοπλιστικό πακέτο. Έτσι σε πιο πλούσιες εκδόσεις θα βρείτε κάμερες οπισθοπορείας και έγχρωμη οθόνη αφής που θα σας παρέχει τεχνολογικές ευκολίες premium επιπέδου όπως το Nissan Connect . Όσον αφορά τους χώρους, άνετα θα καθίσουν συνολικά 5 ενήλικες με ιδιαίτερα αρκετό χώρο σε κεφάλια και πόδια για όλους. Τα πράγματα σας θα βολευτούν με περίσσια χάρη στα 430 λίτρα του χώρου αποσκευών, ο οποίος έχει εκμεταλλεύσιμο σχήμα και μπορεί να διπλασιαστεί με την πτώση των πίσω καθισμάτων.

Κινητήρας-επιδόσεις: 500 ευρώ για 20 παραπάνω άλογα με σχεδόν ίδια κατανάλωση
Το εργοστασιακό 1,2 DiG-T των 115 ίππων αποδίδει ροπή 190Nm στις 3.800 σ.α.λ. με τον κινητήρα να χαρακτηρίζεται γραμμικός, χωρίς κραδασμούς και θορύβους. Με την μετατροπή, αυξάνεται η ιπποδύναμη κατά 20 ίππους και η ροπή κατά 15Nm, με την κορύφωση της να έρχεται 2.000 στροφές αργότερα. Στην πράξη ο κινητήρας είναι φανερά πιο ζωντανός, και δείχνει να κινεί το αυτοκίνητο με πολύ μεγαλύτερη ευκολία. Η κατανάλωση αυξάνεται κατά μισό λίτρο, αγγίζοντας τα 7,6 λτ./100χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Η διαφορά είναι αρκετά μικρή και δεν τη βρίσκουμε λόγο για να μην πραγματοποιήσετε την μετατροπή.

Οδική συμπεριφορά: ¶νετο, κρύβει καλά την απόσταση του από το έδαφος
Οδηγώντας το Qashqai έχεις την όμορφη αίσθηση SUV που σε κάνει να νιώθεις κάπως ανώτερος από τους υπόλοιπους. Πολύ καλή η πρόσφυση, με τις αναρτήσεις να φιλτράρουν με ζηλευτή ευκολία κάθε πιθανή κακοτεχνία των ελληνικών δρόμων, μη χαλώντας στιγμή την καλή ηχομόνωση και άνεση της καμπίνας. Για να ακουστεί θόρυβος εντός του οχήματος θα πρέπει να ξεπεράσετε τα 140χλμ./ώρα., ενώ το τιμόνι δίνει πολύ καλή πληροφόρηση στον οδηγό, αν και υστερεί λίγο σε ταχύτητα. Η αυξημένη του απόσταση από το έδαφος, θα σας επιτρέψει να πατήσετε εύκολα δύσβατες περιοχές χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα ζοριστείτε εντός πόλης. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ