Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Με μήκος 4.140 χλστ. και την διχρωμία οροφής-αμαξώματος αποκλείεται να περάσει απαρατήρητο.

Τα 183 χλστ. απόστασης από το έδαφος είναι ένα από τα λίγα χαρακτηριστικά που του δίνουν την crossover ταυτότητα.

Λιτό και λειτουργικό το εσωτερικό με ικανοποιητικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Kia Stonic 1.0 T-GDi 120 PS - Trendy, γιατί το επιβάλλει η εποχή

Διαβάστηκε από 58616 αναγνώστες - 11/9/2018

Μία μεγάλη εταιρία όπως η Kia δεν θα μπορούσε να κάτσει με σταυρωμένα χέρια, όσο ο ανταγωνισμός βομβαρδίζει την αγορά με crossover. Ρίχνει στην αρένα το Stonic και στο καναβάτσο όσους φοβούνται να τολμήσουν.

Δείχνει να κατέχει το φουλ πακέτο. Μοναδική σχεδίαση, 1.000άρη turbo κινητήρα και φυσικά crossover υπηκοότητα. Οι προσδοκίες μας υψηλές, θα μας τις εκπληρώσει; Σίγουρα θα βοηθήσουν και τα 7 χρόνια εγγύηση της εταιρίας.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Πιπεράτη σχεδίαση που έλειπε από την κατηγορία
Στόχος να τραβήξει τα βλέμματα; Επετεύχθη. Το μήκους 4.140 χλστ. αμάξωμα του Kia Stonic χαρακτηρίζεται από την πιο πιπεράτη και μυώδη σχεδιαστική γραμμή του, σε σχέση με το ομόσταυλο Rio, και δίνει περισσότερο χρώμα σε μία «σοβαρή» κατηγορία. Η διχρωμία οροφής-αμαξώματος το κάνει να ξεχωρίζει, ενώ η παρουσία 17άρας ζάντας μαζί με τα 183 χλστ. απόστασης από το έδαφος, του δίνουν το πάσο για την hot κατηγορία των crossover. Προφυλακτήρας και φωτιστικά σώματα παραμένουν μοντέρνα χωρίς να καταφεύγουν σε ακρότητες, δίνοντας κίνητρο σε αγοραστές από όλα τα target groups.

Εσωτερικό-χώροι: Απλό, λειτουργικό και λίγο πιο μεγάλο από το Rio
Ο εσωτερικός διάκοσμο τους Stonic πατάει πάνω στο Rio ενώ ξεχωρίζει, χάρη στην οριζόντια διχοτόμηση του ταμπλό. Μία έγχρωμη οθόνη στο πάνω μέρος, διακόπτες στο κάτω μέρος και αρκετός καθαρός χώρος χωρίς κουμπιά και εσοχές. Διαθέτει την απλότητα που χρειάζεται ένα crossover εν τέλει. Τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά καλοφινιρισμένα και κυρίως γερά συναρμολογημένα. Στον τομέα των χώρων, δεν υπάρχουν θαύματα, καθώς 4 επιβάτες θα βολευτούν απλά με άνεση, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι απλά ικανοποιητικός στα 352 λτ. 

Κινητήρας-επιδόσεις: Ζωντανός μα φασαριόζικος ο 1.000άρης
Σηκώνοντας το καπό του Stonic συναντάμε τον 1.000άρη 3κύλινδρο, turbo (με άμεσο ψεκασμό) κινητήρα απόδοσης 120 ίππων και 172 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, πετυχαίνει αρκετά καλές επιδόσεις όπως το 0-100 σε μόλις 9.8 και τελική στα 184χλμ. κρατώντας παράλληλα την κατανάλωση σε πολύ καλά επίπεδα. Παρά τα 5 λτ. που υπόσχεται η εταιρία, μετρήσαμε 6.7 λτ./100χλμ. δίνοντας και πάλι τα συγχαρητήρια στο Stonic. Βέβαια αυτό που μας παραξένεψε, είναι το γεγονός πως όσο ανεβαίνουν οι στροφές τόσο ανεβαίνει αισθητά και αρκετά ο θόρυβος του κινητήρα. 

Οδική συμπεριφορά: Ένα σπορτίφ χάτσμπακ
Οδηγώντας το ολοκαίνουργιο Kia Stonic, αμέσως εκτιμάς το πραγματικά γρήγορο τιμόνι, το οποίο σε συνδυασμό με την ανταπόκριση του μπροστινού μέρους σε κάθε στροφή, επιτρέπουν στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο. Ένα ευέλικτο σύνολο, το οποίο συνδυάζεται και με εξαιρετικά φρένα και με μία αρκετά (για την κατηγορία) σφικτά ρυθμισμένη ανάρτηση. Βέβαια, η τελευταία με τη σειρά της, μπορεί να παρέχει καλύτερο στήσιμο, μα δεν καταφέρνει να φιλτράρει όλες τις εγκάρσιες ανωμαλίες επιτυχώς. Τα 183 χλστ. απόστασης από το έδαφος, είναι σε θέση να οδηγήσουν οδηγό και επιβάτες σε κάθε είδους πατημένη δασική ή χωμάτινη διαδρομή, εάν αναζητήσουν μία light off road διαδρομή.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ