Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το Nissan Juke σε κερδίζει αμέσως, αφού είναι ένα φιλικό και ευχάριστο αυτοκίνητο, το οποίο παράλληλα αποπνέει συμπαγή αίσθηση.

Η σχεδίαση με την τοξοτή οροφή παραπέμπει αρκετά σε κουπέ.

Το Nissan Juke στο εσωτερικό του δείχνει λιτό και λειτουργικό.

Nissan Juke 1.2 DiG-T 115 PS - Ο ιδρυτής των B-SUV

Διαβάστηκε από 58562 αναγνώστες - 11/9/2018

Η ξεχωριστή αισθητική του Nissan Juke και ο αρκετά ζωηρός κινητήρας του, είναι τα στοιχεία που κερδίζουν κοινό και εντυπώσεις. Ας δούμε με ποιο τρόπο μπορεί και αντιστέκεσαι στον πολύ πιο νέο ανταγωνισμό;

Από το 2010 που παρουσιάστηκε, αυτόματα έφερε τα πάνω κάτω στην αγορά, μιας και πυροδότησε μια νέα κατηγορία, αυτή των compact crossover πόλης. Το 2014 ανανεώθηκε και βελτιώθηκε, δείχνοντας πως έχει αρκετά ψωμιά ακόμα στην ελληνική αγορά.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Ιδιαίτερη αλλά και επιθετική σχεδίαση 
Το ιδιόρρυθμο Juke κατασκευάζεται στην Αγγλία και έτσι δεν θα ήταν λάθος να το χαρακτηρίζαμε Ευρω-Ιαπωνικό. Η σχεδίαση με την τοξοτή οροφή παραπέμπει αρκετά σε κουπέ ενώ την εικόνα αυτή ενισχύουν και οι κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών. Κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισης του αυτοκινήτου αποτελούν το μυώδες αλλά compact αμάξωμα με το εμφατικό εμπρός τμήμα και το πιο κομψό πίσω. Συμπερασματικά, το Juke σε κάποιους θα αρέσει και σε κάποιους όχι. Το δεδομένο είναι ότι αποτελεί ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της εποχής, που κλέβει άμεσα τις εντυπώσεις.

Εσωτερικό-χώροι: Μοντέρνο, γεροδεμένο και καλοφινιρισμένο
Το μοντέλο είναι αρκετά ιδιαίτερο σχεδιαστικά και ποιοτικό, αποδεικνύοντας πως μπορεί να συνδυάσει την απλότητα με την λειτουργικότητα. Έτσι, καλή κρίνεται και η εργονομία τόσο για το ηχοσύστημα, όσο και για το Nissan Dynamic Control System, ενώ από πλευράς αποθηκευτικών λύσεων, οδηγός και συνοδηγός θα βρούνε αρκετές θήκες. Τα πλαστικά ναι μεν είναι σκληρά, αλλά διαθέτουν καλό φινίρισμα, ενώ τις εντυπώσεις «κλέβει» το κεντρικό τούνελ, που θυμίζει ντεπόζιτο μοτοσικλέτας. Αναφορικά, με τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές άνετα θα καθίσουν δύο ενήλικες στο πίσω κάθισμα, ενώ ο χώρος αποσκευών των 354 λίτρων είναι επαρκής για τα δεδομένα των μικρών crossover. 

Κινητήρας-επιδόσεις: Ζωηρός χωρίς να ζητάει
Κάτω από το καπό του Nissan Juke της δοκιμής βρίσκεται ο 1.200άρης τούρμπο κινητήρας της Nissan άμεσου ψεκασμού, απόδοσης 115 ίππων και 190 Nm ροπής. Όσον αφορά στη λειτουργία του, ο 1,2 DIG-T, όπως ονομάζεται, έχει καλό τράβηγμα από χαμηλά, είναι γραμμικός στην απόδοση και πολιτισμένος στην λειτουργία. Πολύ καλή είναι επίσης η λειτουργία του Start&Stop. Σίγουρα, ο χαμηλός κυβισμός γίνεται αντιληπτός στην υψηλές στροφές, ωστόσο σε γενικές γραμμές και σε καθημερινές συνθήκες δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα. Σε αυτό συμβάλλει και η σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου (κοντές πρώτες σχέσεις, μακριά έκτη). Τέλος, με πραγματική κατανάλωση λίγο πάνω από τα 6.4 λτ./100χλμ. μιλάμε για ένα αρκετά οικονομικό μηχανικό σύνολο.

Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο και φιλικό
Αρκετά ευέλικτο χάρη στο μικρό του μήκος και την ψηλή θέση οδήγησης θα κάνει τους χειρισμούς εντός πόλης παιχνιδάκι, παρά την περιορισμένη πίσω ορατότητα. Η ανάρτησή του έχει σφιχτή ρύθμιση, παρόλα αυτά, περνάει άνετα πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να αντιδρά «ξερά» και με χτυπήματα. Κινούμενο στις ευθείες εμπνέει ασφάλεια και δεν φοβίζει σε υψηλές ταχύτητες, ενώ αντίστοιχα, καλό «πάτημα» παρουσιάζει και σε μια διαδρομή με στροφές. Σε πιεσμένους ρυθμούς η υποστροφή είναι περιορισμένη, ενώ το τιμόνι είναι γρήγορο και με πολύ καλή αίσθηση κυρίως στην επιλογή Sport του Nissan Dynamic Control System.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ