Το νέο Kona έχει μοντέρνα σχεδίαση.

Δεν θα δυσκολευτείτε να φορτώσετε όλα σας τα πράγματα ακόμα και αν είναι μεγάλου μεγέθους στο νέο Kona.

i30

Hyundai Kona ή i30;

Διαβάστηκε από 35847 αναγνώστες - 5/9/2018

Η κορεάτικη εταιρία έχει βαλθεί να βάλει τα γυαλιά σε μεγάλο μέρος του ανταγωνισμού. Με την άφιξη του ολοκαίνουργιου Kona, βρίσκουμε την ευκαιρία να το συγκρίνουμε περί ευρυχωρίας με το μικρομεσαίο i30. 

Με την διαφορά στην τιμή να μην ξεπερνά τα 250 ευρώ, την ανάδειξη του νικητή θα αναλάβουν άλλοι τομείς. Βέβαια να αναφέρουμε πως το μεν Kona κοστίζει 16.590 ευρώ με το i30 να ακολουθά στα 16.350. Με το καλοκαίρι να απαιτεί μετακομίσεις σχεδόν καθημερινά, ποιο από τα δύο μπορεί να αποδειχθεί πιο εύχρηστο και πολυχρηστικό;

Διαστάσεις αυτοκινήτου: 17.5 εκ. μακρύτερο αμάξωμα για το καθαρά οικογενειακό i30
Δύο μοντέλα που αντιπροσωπεύουν επάξια τις δύο κατηγορίες που  ανήκουν. Από την μία το φρέσκο και μικρό crossover Kona αγγίζει τα 4.165 χλστ. μήκος με το i30 να το ξεπερνά κατά 17.5 εκ. υποστηρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο το οικογενειακό του προφίλ. Όσον αφορά το πλάτος  τα 5 χλστ. που υπερτερεί το crossover δεν είναι αρκετά για να κρίνουν κάποιο τομέα.  Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον μεταφέρεται εντός της καμπίνας όπου ο παλιός δείχνει τα δόντια του.

Χώροι επιβατών: 8.1 εκ. διαφορά εσωτερικού πλάτους φέρνουν το i30 στην κορυφή
Εάν δεν είστε εγωιστής και θέλετε να περνάει και η υπόλοιπη παρέα άνετα τα ταξίδια της, οφείλετε να γνωρίζετε μέχρι πόσα αλλά και τι αναστήματος άτομα μπορεί να φιλοξενήσει το αμάξι σας. Το μικρομεσαίο δείχνει κάπως πιο κατάλληλο για να γίνει το αμάξι-χιλιομετροφάγος του καλοκαιριού, μιας και οι πίσω επιβαίνοντες μπορούν να απολαύσουν 5 εκ. περισσότερο χώρο για τα γόνατα τους με τον αντίστοιχο για τα κεφάλια να είναι όπως λέμε στον…πόντο (1 εκ.). Σκούρα φαίνεται να τα βρήκε το νέο crossover απέναντι στο ομόσταυλο i30, κάτι που το αδικεί εν μέρει γιατί τα έβαλε κατευθείαν με έναν από τους καλύτερους.

Εξοπλισμός: Γεμάτα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας
Ο εξοπλισμός λίγο πολύ του μικρομεσαίου είναι αρκετά γνωστός, γι αυτό και θα επικεντρωθούμε σε αυτόν του Kona ο οποίος πραγματικά ζαλίζει. Μεταξύ άλλων θα βρείτε, Forward collision warning, Pedestrian detection, Blind spot collision warning, Lane keep assist, Low beam assist-static and high beam assist. Με πιο απλά λόγια, η λίστα είναι υπερπλήρης και ο οδηγός δεν θα έχει κανένα λόγο να αγχώνεται όσο βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του νέου Hyundai Kona.

Χώρος αποσκευών: Μικρή διαφορά στα 34 λτ. που δεν περνά απαρατήρητη
Ο νέος σίγουρα είναι πιο ωραίος μα ο παλιός αντικειμενικά είναι αλλιώς και αυτό φαίνεται ακόμα και στο πορτ-παγκάζ. Τα 395 λτ. του i30 ξεχωρίζουν απέναντι στα 361 λτ. του νέου crossover. Βέβαια και τα δύο χαρακτηρίζονται  από καλό σχήμα και του Kona αν και δείχνει ρηχό, κρύβει μία μεγάλη θήκη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ