Υπεροχή του 308 στον χώρο αποσκευών.

Peugeot 2008

Αρκετά καλοί χώροι για το μικρό crossover που δεν ξεχνά τον πολυχρηστικό του χαρακτήρα.

Peugeot 308 ή 2008;

Διαβάστηκε από 35840 αναγνώστες - 5/9/2018

Η γαλλική φίρμα διαθέτει στην γκάμα της εξαιρετικά ευρύχωρα μοντέλα είτε μιλάμε για μικρομεσαία είτε για crossover. Θέτουμε σε απόλυτη σύγκριση τα 308 και 2008 για να δούμε με ποιο θα ταξιδέψετε πιο άνετα αλλά και με ποιο οι δύο βόλτες στο super market γίνονται μία.

Στο ίδιο εξοπλιστικό πακέτο Active, τα δύο μοντέλα έχουν μόλις 100 ευρώ διαφορά. Με λίγο πάνω από 21.000 ευρώ λοιπόν, ποιο από τα δύο μοντέλα έχει την δυνατότητα να περηφανεύεται ως το πιο ευρύχωρο; Το μικρομεσαίο ή το crossover; Μη βιαστείτε να απαντήσετε.

Διαστάσεις αυτοκινήτου: Μεγαλύτερο το 308 σε όλα του
Βγαίνει μεζούρα λοιπόν και φέρνει μαζί του τα νούμερα που ποτέ δεν ψεύδονται. Μη πέσετε στη παγίδα να πείτε πως ένα crossover πάντα θα είναι πιο μεγάλο από την μικρότερη κατηγορία. Η απόδειξη εδώ καθώς το μικρομεσαίο μοντέλο της Peugeot είναι κατά 9.4 εκ. πιο μακρύ και κατά 6.5 χλστ. πιο πλατύ. Εάν τα δείτε ποτέ δίπλα δίπλα θα δείτε τη διαφορά και με γυμνό μάτι είναι η αλήθεια, καθώς το 308 δείχνει καλύτερα το μέγεθος του λόγω και πιο αιχμηρής σχεδίασης. 

Χώροι επιβατών: Το πλάτος πίσω παίζει τον καθοριστικό ρόλο
Η παρουσία των πίσω επιβατών και στα δύο μοντέλα είναι άνετη και ευχάριστη καθώς δεν απαιτούνται παραχωρήσεις πουθενά. Για να μιλήσουμε όμως πιο συγκεκριμένα, τα 20 χλστ. μεγαλύτερου πίσω πλάτους στο μικρομεσαίο δείχνουν να εξασφαλίζουν πιο άνετη ατμόσφαιρα, στους δύο ή και τρεις πίσω επιβαίνοντες. Θυμίζουμε πως οι μετρήσεις γίνονται με επιβάτη ύψους 1.75 και 75 κιλών. Στην πράξη λοιπόν για τα γόνατα τους οι καθήμενοι στο 308 έχουν 7 χλστ. περισσότερο χώρο ενώ για τα κεφάλια το 1 χλστ. δεν είναι καν άξιο αναφοράς. Μπορεί οι διαφορές να είναι μικρότερες από ότι στο μήκος, μα μιλάμε για μεγέθη που τα εκατοστά είναι κρίσιμα.

Εξοπλισμός: Ίδια έκδοση, παρόμοιος εξοπλισμός
Και τα δύο μοντέλα του συγκριτικού στην έκδοση Active φέρουν ένα πολύ ικανοποιητικό πακέτο εξοπλισμού. Σε αμφότερα θα βρείτε 16άρες ζάντες, αισθητήρες πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, πλήθος ηχείων-υποδοχών αλλά και αυτόματο διζωνικό κλιματισμό. Μεγαλύτερη κατά 2.7 ίντσες είναι η οθόνη στο μικρομεσαίο με το crossover όμως να έχει έναν άσσο στο μανίκι ονόματι  Grip Control. Είναι αυτό που του εξασφαλίζει κιόλας την εκτός δρόμου ταυτότητα. Μας αρέσουν βέβαια και οι προβολείς ομίχλης του 2008, ένα στοιχείο που απουσιάζει από το ομόσταυλο μοντέλο στην αντίστοιχη έκδοση.

Χώρος αποσκευών: Ξεκάθαρος νικητής το 308
Εντυπωσιακά τα νούμερα και των δύο στον τομέα του χώρου αποσκευών. Από τη μία έχουμε το 2008 που με 350 λτ. είναι φοβερά εύχρηστο μιας και η προσβασιμότητα είναι άψογη. Μπορείτε να φορτώσετε εύκολα, αρκετά ογκώδη αντικείμενα. Στον αντίποδα όμως τα 432 λτ. του 308 δεν παίζονται! Για να καταλάβετε πόσα πράγματα χωράει, σκεφτείτε ότι είναι η δεύτερη καλύτερη τιμή ολόκληρου του συγκριτικού πίσω από τα 470 λτ. της CLA.

Χώρος αποσκευών: Ξεκάθαρος νικητής το 308
Εντυπωσιακά τα νούμερα και των δύο στον τομέα του χώρου αποσκευών. Από τη μία έχουμε το 2008 που με 350 λτ. είναι φοβερά εύχρηστο μιας και η προσβασιμότητα είναι άψογη. Μπορείτε να φορτώσετε εύκολα, αρκετά ογκώδη αντικείμενα. Στον αντίποδα όμως τα 432 λτ. του 308 δεν παίζονται! Για να καταλάβετε πόσα πράγματα χωράει, σκεφτείτε ότι είναι η δεύτερη καλύτερη τιμή ολόκληρου του συγκριτικού πίσω από τα 470 λτ. της CLA.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ