- 	
		     3 μικρά πόλης με μικρό κύκλο στροφής που βολεύουν στο παρκάρισμα19/10/2025Δεν αρκεί να χωράνε, πρώτα πρέπει να μπουν.
 Λιγότερο από 10 μέτρα ο κύκλος στροφής του Yaris.
 Το Peugeot 208 το έχει και στο τιμόνι.
 Πολύ καλό στα 10,4 μέτρα το Hyundai i20.
- 	
		     3 από τα πιο ευρύχωρα SUV σε πορτ-μπαγκάζ16/10/2025Χωράνε παραπάνω από 5 μεγάλες βαλίτσες στο πορτ-μπαγκάζ τους.
 Το υβριδικό Hyundai Tucson χωράει 6 βαλίτσες, με 616 λίτρα.
 Το Cupra Terramar έχει πορτ-μπαγκάζ 602 λίτρων.
 Η Mercedes GLB έχει 560 λίτρα διαθέσιμα για τις αποσκευές.
- 	
		     Τα 3 ηλεκτρικά μικρομεσαία SUV με τη μεγαλύτερη αυτονομία στο ταξίδι05/10/2025Το ταξίδι είναι κομμάτι της ταυτότητας των μικρομεσαίων.
 433 χιλιόμετρα καλύπτει το Ford Explorer.
 Δεύτερο με 421 χιλιόμετρα το Volkswagen ID.4.
 Παραμένει πάνω από τα 400 χιλιόμετρα η Mercedes EQA.
- 	
		     Τα τρία mini με τη χαμηλότερη κατανάλωση εντός πόλης28/09/2025Ποια είναι τα πιο οικονομικά mini σε κατανάλωση μέσα στην πόλη;
 Πρώτο το Toyota Aygo X, καίει 5,7 λτ./100 χλμ.
 Πίσω του το Fiat 500 με κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ.
 Στην τρίτη θέση το Suzuki Ignis με 6,2 λτ./100 χλμ.
- 	
		     Τα 5 μικρά SUV με κάτω από 25.000 ευρώ που καίνε λιγότερο στην πόλη21/09/2025Η κατανάλωση στην πόλη αποτελεί συχνά παράγοντα πρακτικότητας ενός μικρού SUV
 Ηγέτης το Nissan Juke στα 4 λτ./100 χλμ.
 Toyota Yaris Cross και Opel Mokka ακολουθούν στα 4,5 και 6 λτ./100 χλμ.
 Σχεδόν ισότιμα τα Fiat 600 και Peugeot 2008 με 6,3 και 6,4 λίτρα
- 	
		     3 οικογενειακά SUV που καίνε κάτω από 6 λτ/100 και δεν ξεπερνούν τα 30.000 ευρώ18/09/2025Είναι full υβριδικά και δεν κοστίζουν μια περιουσία.
 Toyota C-HR: Καίει 5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο και 3,6 στην πόλη.
 Υβριδικό Dacia Duster: Καίει 4,8 λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,7 λτ/100 χλμ στην πόλη.
 Ίδιες καταναλώσεις πετυχαίνει και το Hyundai Kona Hybrid.
- 	
		     BMW i4 xDrive40: Ηλεκτρική «ντίβα» με 401 άλογα08/08/2025Η BMW i4 ανανεώθηκε εξωτερικά, παραμένει εντυπωσιακή και σπορτίφ.
 Στο εσωτερικό υπάρχει υψηλή αίσθηση πολυτέλειας και μεγάλοι χώροι.
 Με 401 ηλεκτρικούς ίππους, θέλει 4,9 δλ. για το 0-100 και 2,3 δλ. για το 60-100 χλμ/ώρα.
 Σημαδεύεις και στρίβεις με τη BMW i4 xDr
- 	
		     Τρία ηλεκτρικά μεσαία SUV με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας28/06/2025Και τα 3 έχουν κατανάλωση που δεν ξεπερνά τις 15 kWh/100 χλμ.
 Πρώτο το Toyota bZ4X που καταναλώνει 12,9 kWh/100 χλμ.
 Δεύτερο το Ford Mustang Mach-E με κατανάλωση 14 kWh/ 100 χλμ.
 Στην τρίτη θέση το Ford Capri, καίει 14,7 kWh/ 100 χλμ.
- 	
		     Τα 3 mini με κάτω από 17.000 ευρώ που καίνε λιγότερο στην πόλη11/06/2025Στην πόλη μετρούν τα μικρά μεγέθη
 Ούτε 6 λίτρα δεν καίει το Toyota Aygo X
 6,5 λτ./100 χλμ. καταναλώνει το υβριδικό Fiat Panda
 Παραμένει κάτω από τα 7 λίτρα το Kia Picanto
- 	
		     Τα TOP 5 μικρομεσαία SUV σε πορτ-μπαγκάζ07/06/2025Όλα τα μοντέλα έχουν αποθηκευτικό χώρο που ξεπερνά τα 580 λίτρα
 Στην κορυφή το VW Tiguan με πορτ-μπαγκάζ 652 λίτρων
 Ακολουθούν το Hyundai Tucson με 616 λτ. και το CUPRA Terramar με 602 λτ.
 Στην τέταρτη θέση το Kia Sportage με αποθηκευτικό χώρο 587 λτ. και στην πέμ
- 	
		     Τα 3 ηλεκτρικά μικρομεσαία SUV με τη μεγαλύτερη αυτονομία στην πόλη04/06/2025Δύσκολα αποφεύγεται η μετακίνηση στην πόλη
 Πατάει τα 600 χιλιόμετρα το Ford Explorer
 Δεύτερο το Hyundai Kona με 550 χιλιόμετρα
 Premium επίπεδο αλλά και 522 χιλιόμετρα η Mercedes EQB
- 	
		     Τρία μικρά SUV με τη χαμηλότερη κατανάλωση εντός πόλης25/05/2025Τα μικρά SUV καταφέρνουν να συνδυάσουν την οικονομία καυσίμου με πρακτικότητα, άνεση και off-road δυνατότητες
 Πρώτο το Nissan Juke που καίει 4 λτ./100 χλμ. στην πόλη
 Δεύτερο το Lexus LBX με κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ.
 Στην τρίτη θέση το Toyota Yaris Cross με κατανά
- 	
		     Τα τρία μικρομεσαία με τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία τους19/04/2025Και τα 3 μοντέλα φρενάρουν σε λιγότερο από 35,5 μέτρα από τα 100-0 χλμ./ώρα
 Στην πρώτη θέση το DS 4 E-Tense που φρενάρει σε απόσταση 34 μ.
 Ακολουθεί το Seat Leon 1.5 eTSI που χρειάζεται 34,6 μ.
 Τρίτο το MG4 XPOWER που σταματάει στα 35,1 μ.
- 	
		     Τα καλύτερα χειροκίνητα μικρά SUV σε φρενάρισμα18/04/2025Πρώτο στην κατηγορία το Jeep Avenger με 35,1 μέτρα.
 Δεύτερο το Nissan Juke με 36 μέτρα.
 Renault Captur με 36,2 μέτρα, Opel Mokka οριακά πίσω με 36,3 μέτρα.
 Peugeot 2008 με 36,4 μέτρα, όταν ο μέσος όρος είναι γύρω στα 38 μέτρα.
- 	
		    .jpg) Τα τρία πιο Value For Money οικογενειακά SUV της αγοράς17/04/2025Οι τιμές τους δεν ξεπερνούν τα 28.500 ευρώ
 Πρώτο το Nissan Qashqai με οθόνη 12,3 ιντσών στη βασική έκδοση με 26.990 ευρώ και πολύ καλά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 37,3 μέτρα)
 Στη δεύτερη θέση το Toyota C-HR: Καίει 3,6 λτ./100 χλμ. στην πόλη και κοστίζει 28.300 ευρώ
 Τρ
- 	
		     Το νέο Citroen C4 απομυθοποιεί το VW Golf24/03/20254 χιλιάρικα φθηνότερη η πλούσια έκδοση του C4 από την αρχική του Golf των 150 ίππων.
 Χάρη στο «δυνατό» υβριδικό του σύστημα το C4 καίει 600+ ευρώ λιγότερα το χρόνο σε βενζίνη.
 Ισοπαλία σε αίσθηση ποιότητας μεταξύ των δύο με το C4 να «ανεβαίνει» στο επίπεδο του Golf.
 
- 	
		     Τρία ηλεκτρικά οικογενειακά SUV με τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη05/03/2025Και τα 3 καταναλώνουν κάτω από 13 kWh ανά 100 χιλιόμετρα
 Πρώτο το Hyundai Kona με κατανάλωση 11,9 kWh/100 χλμ.
 Δεύτερο το Kia Niro που καταναλώνει 12,5 kWh/100 χλμ.
 Τρίτο το Ford Explorer, «καίει» 12,8 kWh/100 χλμ.
- 	
		     Τρία βενζινοκίνητα οικογενειακά SUV με χαμηλή κατανάλωση στο ταξίδι24/02/2025Και τα 3 καίνε λιγότερο από 6,5 λτ./100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο
 Το Opel Grandland 1,2 T στην πρώτη θέση με κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ.
 Ισόπαλο το Ford Kuga 1.5 Ecoboost που καίει επίσης 5,5 λτ./100 χλμ.
 Ακολουθεί το Cupra Formentor 1.5 TSI με 6,5 λτ./100 χλμ.

