Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ford Puma

Διαβάστηκε από 81202 αναγνώστες - 12/4/2020

Ήρθε και αμέσως ξεχώρισε. Η Ford αναβιώνει μια παλιά ονομασία σε ένα ολοκαίνουργιο   B-SUV και έρχεται να συνδυάσει όπως μόνο αυτή ξέρει, fun to drive στοιχεία, υβριδική τεχνολογία αλλά πλούσιο εξοπλισμό. Το νέο Puma μας παρουσιάζεται σε δύο εκδόσεις, Titanium και ST-Line X.

Η πρώτη έκδοση Titanium με τον ήπια υβριδικό πλέον EcoBoost των 1.000 κ.εκ. και 125 ίππων κοστίζει 20.097 ευρώ και έρχεται με μία αρκετά πλούσια λίστα εξοπλισμού. Πιο συγκεκριμένα περιέχει σύστημα υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματο ηλεκτρονικό κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους - θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας φώτων, 17άρες ζάντες αλουμινίου και ενεργό διάφραγμα μάσκας. Στα της ψυχαγωγίας διαθέτει ραδιόφωνο με οθόνη αφής 8 ιντσών, 7 ηχεία, λογισμικό Ford SYNC 3 με σύστημα πλοήγησης, και κλήση έκτακτης ανάγκης, GPS, modem FordPass Connect και αναλογικό πίνακα οργάνων υψηλής τεχνολογίας με έγχρωμη οθόνη TFT 4.2 ιντσών.



Η δεύτερη και τελευταία όπως είπαμε έκδοση που συνοδεύει το Puma στην Ελλάδα, ονομάζεται ST-Line X και κοστίζει για τον ίδιο κινητήρα 24.254 ευρώ, αλλάζοντας όμως αρκετά το τεχνολογικό πακέτο του μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, ο εξοπλισμός εδώ περιέχει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12.3 ιντσών, κουμπί εκκίνησης κινητήρα, σπορ εμπρός καθίσματα, σπορ πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα ενώ τις σπορ πινελιές ολοκληρώνουν ο διαφορετικός εμπρός προφυλακτήρας ST-line, η χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης και οι 17άρς ζάντες αλουμινίου με  5ακτίνες.


 
Και στην περίπτωση του νέου Puma, η λίστα με τον εξτρά εξοπλισμό που μπορείτε να προσθέσετε όπως π.χ. πανοραμική οροφή, είναι διαθέσιμή για να προσθέσετε την προσωπική σας πινελιά. Ανάμεσα όμως στις δύο εκδόσεις που αναλύουμε, θεωρούμε πως η πλάστιγγα γένρει ξεκάθαρα προς την ST-Line X έκδοση, τόσο λόγω εμφάνισης αλλά και ψηφιακού πίνακα οργάνων.