
Γιατί εξαφανίστηκε η ρεζέρβα από τα καινούργια αυτοκίνητα?
Διαβάστηκε από 9095 αναγνώστες - 5/3/2023
Όλο και περισσότερα νέα αυτοκίνητα αντί για ρεζέρβα, φέρουν σύστημα επισκευής ελαστικού. Πως φτάσαμε ως εδώ?
Φαίνεται ότι η ύπαρξη ρεζέρβας στα νέα αυτοκίνητα έχει αρχίσει να γίνεται είδος πολυτελείας, αφού όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, αποφεύγουν να τοποθετηθούν τον πέμπτο βοηθητικό τροχό στα μοντέλα τους και προτιμούν Run Flat ελαστικά ή kit επισκευής. Οι περισσότερες εταιρίες την θεωρούν λιγότερη απαραίτητη και υποστηρίζουν ότι η απουσίας της έχει πιο πολλά πλεονεκτήματα από όσο μειονεκτήματα.
Μόλις στο 14% των αυτοκινήτων θα σκάσει στο λάστιχο μέσα σε οκτώ χρόνια
Τα αποτελέσματα διάφορων ερευνών γύρω από τα σκασμένα ελαστικά δείχνουν ότι μόλις το 14% των οδηγών θα μείνουν από λάστιχο μέσα σε μια οκταετία και σε λιγότερο από το 5% θα τους τύχει δύο φορές. Βέβαια δεν αναφέρουν τι θα γίνει αν σκιστεί το ελαστικό σου στις 2 το βράδυ σε έρημο δρόμο.Λιγότερο από 13% των οδηγών θα κατεβεί να αλλάξει τη ρόδα
Οι ίδιες έρευνες αναφέρουν ότι μόλις το 13% των οδηγών θα κατέβει να αλλάξει το σκασμένο ελαστικό, με το 66% να καλεί οδική βοήθεια και το 21% κάποιο γνωστό ή φίλο. Μάλιστα οι εταιρίες υποστηρίζουν ότι η ύπαρξη της ρεζέρβα είναι πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους παρά για χρηστικούς.Κερδίζει χρήματα η εταιρία από την αφαίρεση της ρεζέρβας
Το πιο βασικό όφελος της εταιρίας είναι ότι κερδίζει χρήματα από την αφαίρεση της ρεζέρβας και των εργαλείων (γρύλος-κλειδί). Υπολογίζεται ότι εξοικονομούν περίπου 100 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ποσό καθόλου αμελητέο όταν μιλάμε για χιλιάδες αντίτυπα. Ταυτόχρονα μειώνεται το βάρος του αυτοκίνητου και οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να επιτύχουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.Μία ρεζέρβα στο πάτωμα του πορτμπαγκάζ κλέβει τουλάχιστον 60 λίτρα χώρου αποσκευών
Η αφαίρεση της ρεζέρβας επιτρέπει να αυξηθεί η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κατά 60 λίτρα σε μια εποχή όπου το κάθε λίτρο είναι χρυσάφι, ειδικά για τις μπαταρίες των υβριδικών και των ηλεκτρικών μοντέλων.Οι έρευνες από τη μια, το κόστος και η χρηστικότητα από την άλλη έκαναν τις εταιρίες να βάλουν τη ρεζέρβα στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού με το ανάλογο κόστος βεβαίως, αδιαφορώντας τις περισσότερες φορές αν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης ή SUV που μπαίνει χώμα.
Μόλις το 14% των οδηγών θα βρεθούν με ένα σκασμένο λάστιχο!
Το 87% από αυτούς δεν θα το αλλάξει μόνος του!
Περίπου 100€ εξοικονομούν οι εταιρίες από την αφαίρεση της
60 λίτρα πορτμπαγκάζ κερδίζουν τα αυτοκίνητα.
Τελικά τι είναι πιο χρήσιμο? 60 λίτρα επιπλέον πορτμπαγκάζ ή η σιγουριά της ρεζέρβας?
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε |