Τα φανοποιεία έχουν εξελιχθεί πλέον και τεχνολογικά, όπως γίνεται αντιληπτό και στην πρωτοποριακή μέθοδο P.D.R., που βάζει «τέλος» στα βαθουλώματα, εύκολα, γρήγορα και οικονομικά.

Πριν από οποιαδήποτε μικρο-επισκευή, το αυτοκίνητο θα πρέπει να τοποθετηθεί σε σκιερό μέρος για να μην υπάρχει μεγάλη θερμοκρασία στη λαμαρίνα.

- Το γυάλισμα και το κέρωμα είναι δύο διαφορετικές διαδικασίες που παράγουν, όμως το ίδιο τελικό αποτέλεσμα, λάμψη και προστασία του χρώματος.

Η πιο αξιόπιστη λύση είναι να χρησιμοποιηθεί ένα τριβείο και ένα ειδικό σετ επιδιόρθωσης φαναριών, το κόστος των οποίων κυμαίνεται κοντά στα 20 ευρώ.

Διορθώστε τις ζημιές του καλοκαιριού οικονομικά και εγγυημένα

Διαβάστηκε από 4045 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/7/2017

Το καλοκαίρι θα βρεθούμε σε μέρη που δεν έχουμε ξαναπάει οπότε οι πιθανότητες μικροατυχημάτων αυξάνονται. Δείτε τώρα πώς θα επιδιορθώσουμε αυτές τις μικροζημιές οικονομικά.

 
   
Το καλοκαίρι λόγω ζέστης τα νατανακλαστικά μειώνονται και αυτό αυξάνει την πιθανότητα να προκαλέσουμε «μικροτραυματισμούς» στο αυτοκίνητό μας. Αυτοί οι μικροτραυματισμοί, όμως, δεν αποτελούν λόγω ανησυχίας καθώς, πλέον, υπάρχουν οι τρόποι να επιδιορθωθούν γρήγορα, εύκολα και οικονομικά. Δείτε παρακάτω ποια λύση ταιριάζει ανάλογα με τις ανάγκες σας και μην αφήσετε τα μικροατυχήματα να σας χαλάσουν τη διάθεση.
 
 
Μία επίσκεψη στο φανοποιείο θα σε πείσει
Βρείτε ένα φανοποιείο που αποπνέει εμπιστοσύνη και δεν θα σας χρεώσει μία περιουσία για μικροζημιές και μικροεπισκευές. Ο φανοποιός θα αναλάβει να επαναφέρει το αυτοκίνητό σας στην κατάσταση που το πήρατε με απλές και οικονομικές λύσεις. Μπορεί να εξαφανίσει λακκούβες, να το βάψει, να το περάσει με αντιχαρακτικά βερνίκια, να το γυαλίσει με αλοιφές, να ξεθαμπώσει τα φανάρια, να εξαφανίσει τα ενοχλητικά μπιμπίκια και κάθε άλλη μικροζημιά.
 
 
3 λόγοι για να το κρατήσεις καινούργιο
- Για να το χαρείς. Έδωσες μία περιουσία για να το αγοράσεις. Δεν είναι κρίμα να φαίνεται σαν… σακαράκα, επειδή το μηχανάκι που πέρασε δίπλα σου στο φανάρι σε έξυσε χωρίς να το καταλάβεις;
- Για να είναι ασφαλές και υγιές. Η επαναφορά του αμαξώματος στην εργοστασιακή του κατάσταση διατηρεί και την παθητική του ασφάλεια, ενώ η καθαριότητα μέσα στην καμπίνα, αποτρέπει δυσωδίες και σκόνες που επηρεάζουν τον οδηγό και τους συνεπιβάτες.
- Για να μην το πουλήσεις τσάμπα. Σκέψου το από την άλλη πλευρά. Αν εσύ ήθελες να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, δεν θα παζάρευες την τιμή του προς τα κάτω, μόλις έβλεπες, βαθουλώματα και γρατζουνιές;
 
 
Βαθουλώματα τέλος σε χρόνο ρεκόρ
Τα φανοποιεία έχουν εξελιχθεί πλέον και τεχνολογικά, όπως γίνεται αντιληπτό και στην πρωτοποριακή μέθοδο P.D.R., που βάζει «τέλος» στα βαθουλώματα, εύκολα, γρήγορα και οικονομικά.
Τα αρχικά P.D.R. προέρχονται από την αγγλική φράση Paintless Dent Removal, που ουσιαστικά σημαίνει αφαίρεση βαθουλωμάτων χωρίς βάψιμο. Είναι δηλαδή μία πρωτοποριακή μέθοδος, η οποία και χρησιμοποιείται για την επισκευή των βαθουλωμάτων σε ένα αυτοκίνητο, χωρίς να χρειάζεται και βαφή του αυτοκινήτου, από την αρχή.
- To P.D.R. είναι κατάλληλο κυρίως σε περιπτώσεις βαθουλωμάτων μετά από μία ισχυρή χαλαζόπτωση ή από παρκάρισμα.
- Ολόκληρη η διαδικασία διαρκεί από 10 λεπτά έως και 2 ώρες για μία μέτριου μεγέθους λακκούβα.
- Για την επισκευή χρησιμοποιούνται ειδικά εργαλεία από εκπαιδευμένους τεχνίτες, οι οποίοι εξαφανίζουν τη λακκούβα μέσα σε λίγο χρόνο.
- Ο τεχνίτης, με ειδικό φωτισμό, τοποθετεί το κατάλληλο εργαλείο εσωτερικά ή εξωτερικά του χτυπήματος με ακρίβεια και πιέζοντάς το, το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να προκληθεί ζημιά στο χρώμα.
- Με τη μέθοδο P.D.R αποφεύγεται η σφυρηλάτηση, το στοκάρισμα και το βάψιμο που συνήθως βγάζει διαφορά στην απόχρωση.
 
Η μέθοδος P.D.R διασφαλίζει:
1. Ταχύτητα
2. Οικονομία
3. 100% ποιότητα επισκευής
4. Διατήρηση της εγγύηση του χρώματος
5. Μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία.
 
 
Αλοιφή για τις «πληγές»
Μικρές γρατζουνιές και στάμπες-λεκέδες είναι συνήθη φαινόμενα για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων, τα οποία και επηρεάζουν τόσο την εμφάνισή τους, όσο και τη μεταπωλητική τους αξία. Η επιδιόρθωσή τους όμως, είναι πλέον ιδιαίτερα εύκολη σε ένα οποιοδήποτε φανοποιείο. Σε πολλές περιπτώσεις όμως μπορείτε να το κάνετε και μόνοι σας.
- Πριν από οποιαδήποτε μικρο-επισκευή, το αυτοκίνητο θα πρέπει να τοποθετηθεί σε σκιερό μέρος για να μην υπάρχει μεγάλη θερμοκρασία στη λαμαρίνα.
- Για την αντιμετώπιση γρατζουνιών η/και λεκέδων στο χρώμα, χρειαζόμαστε μόνο δυο κομμάτια ύφασμα και μία αλοιφή με λεπτή σύνθεση ώστε, να μην ταλαιπωρήσει το βερνίκι στο χρώμα του αυτοκινήτου.
- Αν μία γρατζουνιά έχει αφαιρέσει τμήμα από το χρώμα του αυτοκινήτου μας, δεν πρέπει να επιμείνουμε στο τρίψιμο ώστε να την διορθώσουμε, διότι μπορεί να προκαλέσουμε μεγαλύτερη ζημιά στη γύρω επιφάνεια.
 
 
Χρώμα που γυαλίζει
Η επιφάνεια του αυτοκίνητου μας ταλαιπωρείται καθημερινά από τις έντονες καιρικές συνθήκες, αλλά και από κουτσουλιές, ρετσίνι δέντρων και καυσαέρια., που επηρεάζουν το χρώμα του και τη γενικότερη εμφάνισή του. Η λύση όμως υπάρχει και είναι εύκολη, γρήγορη και… διττή: Γυάλισμα ή κέρωμα με επαγγελματικά υλικά και εργαλεία, καθώς και τις κατάλληλες κάθε φορά αλοιφές.
- Το γυάλισμα και το κέρωμα είναι δύο διαφορετικές διαδικασίες που παράγουν, όμως το ίδιο τελικό αποτέλεσμα, λάμψη και προστασία του χρώματος.
- Στο γυάλισμα ουσιαστικά αφαιρούμε στρώση από την επιφάνεια του αμαξώματος, ενώ στο κέρωμα προσθέτουμε μια καινούρια και καλύτερη.
- Το γυάλισμα είναι μια ήπια στιλβωτική διαδικασία που λειαίνει τη βαμμένη επιφάνεια και την κάνει να γυαλίζει.
- Το γυάλισμα γίνεται κυρίως όταν θέλουμε να καλύψουμε ατέλειες ή γρατζουνιές στην επιφάνεια του αυτοκινήτου.
- Το κέρωμα είναι μια λειαντική επίστρωση, η οποία προστατεύει τη βαφή από σκόνη, βρωμιά και ακτινοβολία.
- Το κέρωμα μπορεί να αποτελέσει και το επόμενο «βήμα» του γυαλίσματος σε ένα αυτοκίνητο, ενισχύοντας την εμφάνιση και την προστασία του.
- Η απάντηση στο ερώτημα γυάλισμα ή κέρωμα είναι απλή: Αν η επιφάνεια είναι λεία και η φθορά βρίσκεται στο υπόστρωμα, χρειάζεται γυάλισμα, ενώ αν είναι πιο «άγρια» τότε χρειάζεται κέρωμα
- Το συχνό κέρωμα μάλιστα, μπορεί πολλές φορές να αποτρέψει μακροχρόνια, τη διαδικασία του γυαλίσματος.
Το γυάλισμα του αυτοκινήτου, δεν θα πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα σε αντίθεση με το κέρωμα, το οποίο καλό θα είναι να πραγματοποιείτε 3-4 φορές το χρόνο.
 
 
 
Το φως το εργοστασιακό
Τα εμπρός φανάρια του οχήματός σας ταλαιπωρούνται από τον ήλιο, τη θερμότητα που αποβάλουν όταν είναι αναμμένα, τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες του περιβάλλοντος και την υγρασία, με αποτέλεσμα να χάνουν τη φωτεινότητά τους και να μη λειτουργούν στο 100%. Λύσεις όμως υπάρχουν και μάλιστα εύκολες και οικονομικές, καθώς το ξεθάμπωμα των φαναριών και η επαναφορά της αρχικής φωτεινότητά τους είναι κάτι που μπορείς να κάνεις και μόνος σου.
  • Μετά από μερικά χρόνια τα φανάρια κιτρινίζουν και δεν αποδίδουν το 100% της φωτεινότητάς τους.
  • Η οδήγηση κατά τις νυχτερινές ώρες ή σε συνθήκες με περιορισμένη ορατότητα γίνεται ανασφαλής και υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος, όταν τα φανάρια είναι θαμπωμένα.
  • Η πιο φτηνή λύση αλλά με περιορισμένη διάρκεια και αποτέλεσμα, είναι το τρίψιμο του φαναριού με οδοντόκρεμα.
  • Μια οικονομική μέθοδος που μπορεί να φέρει έστω προσωρινά αποτελέσματα, είναι κι ο καθαρισμός με εντομοκτόνο.
Η πιο αξιόπιστη λύση είναι να χρησιμοποιηθεί ένα τριβείο και ένα ειδικό σετ επιδιόρθωσης φαναριών, το κόστος των οποίων κυμαίνεται κοντά στα 20 ευρώ.

Σχετικες Ειδησεις


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων