Το κόστος περιποίησης εξαρτάται πάντα από το χρώμα και το μέγεθος του αυτοκινήτου

Πριν επιλέξω είδος περιποίησης και βαφής

Διαβάστηκε από 1662 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/3/2017

Πότε κάνουμε γυάλισμα και πότε κέρωμα; Ποια η διαφορά του car wrapping από μια ολική αλλαγή χρώματος;

 
   
  • Το γυάλισμα είναι μια ήπια στιλβωτική διαδικασία που χρησιμοποιείται για να διορθώσει ελαττώματα βαφής και η οποία βοηθάει στη λείανση της βαμμένης επιφάνειας και τη κάνει να γυαλίζει. Αν το αυτοκίνητό μας έχει γρατσουνιές, διάφορα σημαδάκια, θαμπάδα στο χρώμα κλπ., τότε θα πρέπει να γυαλίσουμε το όχημα σας και ενδεχομένως να κάνουμε επαναφορά χρώματος. Το καλύτερο είναι να απευθυνθούμε σε επαγγελματία, γιατί το γυάλισμα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το σωστό γυάλισμα του αυτοκινήτου, εκτός από επαγγελματικά υλικά, απαιτεί τεχνογνωσία, δηλαδή ποιες αλοιφές είναι κατάλληλες για κάθε περίπτωση και επαγγελματικά εργαλεία. Ο τεχνικός πρέπει να είναι να είναι γνώστης του αντικειμένου. Να μην αφήσει στρογγυλάδες, γυαλάδες και ολογράμματα. Πριν παραλάβουμε το αυτοκίνητο μας, θα πρέπει να το ελέγξουμε με το φως του ήλιου. Μόνο έτσι θα δούμε αν υπάρχουν «ατέλειες» στην ποιότητα της δουλειάς του. Το κόστος εργασίας εξαρτάται από την κατάσταση του χρώματος και το μέγεθος του οχήματος.
  • Από την άλλη, το κέρωμα είναι μια λειαντική επίστρωση, η οποία προστατεύει τη βαφή από σκόνη, βρωμιά και ακτινοβολία. Ουσιαστικά προσθέτουμε μία στρώση στην επιφάνεια του αμαξώματος και επομένως το κέρωμα μπορεί να αποτελέσει και το επόμενο «βήμα» του γυαλίσματος σε ένα αυτοκίνητο, ενισχύοντας την εμφάνιση και την προστασία του.
Όσον αφορά την επιλογή ανάμεσα στα δύο, σημαντικό ρόλο παίζει η κατάσταση της επιφάνειας του αυτοκινήτου, αφού αν είναι λεία τότε η φθορά βρίσκεται στο υπόστρωμα και χρειάζεται γυάλισμα, ενώ αντίστοιχα, αν η επιφάνεια είναι πιο «άγρια» τότε ένα απλό κέρωμα είναι συνήθως αρκετό.

Ολικό βάψιμο
Τα υλικά παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο (χρώμα, σκληρυντής κλπ). Υπάρχουν διάφορες εταιρίες υλικών βαφής με διαφορά στην ποιότητα αλλά και στην τιμή. Καλό είναι να ενημερωθεί ο πελάτης σχετικά με τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν στο αυτοκίνητό του και να επιλέξει μαζί με τον φανοποιό. Το «στέγνωμα» και «ψήσιμο» του χρώματος μετά την βαφή είναι εξίσου σημαντικό. Αφού «πέσει» το χρώμα το αυτοκίνητο πρέπει να μείνει στο φούρνο αρκετή ώρα σε θερμοκρασίες 40-60 βαθμών κελσίου.

Το Car Wrapping είναι ουσιαστικά η διαδικασία αλλαγής χρώματος στο αυτοκίνητο ή τη μοτοσυκλέτα (αλλά και σε σκάφη και αλλού) χωρίς βαφή, αλλά με τη χρήση ειδικά σχεδιασμένων μεμβρανών αυτοκόλλητου βινυλίου. Οι ειδικές μεμβράνες με τις οποίες «τυλίγεται» το αυτοκίνητο, για να αλλάξει πλήρως την εικόνα του, είναι εύκολες στη χρήση και έχουν αρχίσει να κερδίζουν τους επαγγελματίες και τους καταναλωτές για μία σειρά από πλεονεκτήματα που τις διακρίνουν.
  • Υπάρχει δυνατότητα επιλογής μέσα από μία μεγάλη γκάμα, χωρίς να αλλάζει σημαντικά κάθε φορά και το κόστος του τυλίγματος.
  • Οι μεμβράνες αφαιρούνται εύκολα και με ασφάλεια, οπότε αν βαρεθούμε το καινούργιο, μπορούμε να επιστρέψουμε στο παλιό, εργοστασιακό χρώμα, γρήγορα και απλά.
  • Με το Car Wrapping προστατεύεται παράλληλα το χρώμα του αυτοκινήτου από τον ήλιο, αλλά και από μικρές γρατζουνιές.
  • Το «τύλιγμα» γίνεται και τοπικά, αφού μπορεί π.χ. να αλλαχθεί το χρώμα, μόνο στη μπροστινή μάσκα ή την οροφή.
  • Ακόμη και οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, παράγουν συχνά ματ εκδόσεις των μοντέλων τους, χρησιμοποιώντας την τεχνική του Car Wrapping.
  • Οι νέες ειδικές μεμβράνες ψηφιακής εκτύπωσης, επιτρέπουν ακόμα και σχέδια δικής μας έμπνευσης ή διαφημίσεις.

Σχετικες Ειδησεις


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων