Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Πως τα συνεργεία μπορούν να καταστρέψουν μια μάρκα;

Πως τα συνεργεία μπορούν να καταστρέψουν μια μάρκα;

14/3/2023

Καινούριο αυτοκίνητο θα αγοράσουμε 3 φορές το πολύ στην ζωή μας, ενώ εξουσιοδοτημένο συνεργείο 50 φορές. Όπως είναι λογικό, η εικόνα του εξουσιοδοτημένου συνεργείου ταυτίζεται στην συνείδηση του καταναλωτή, ως η εικόνα της μάρκας.

Τα συνεργεία των αντιπροσωπειών είναι η εικόνα της βιομηχανίας

Οι εταιρείες που ελέγχουν καλύτερα το δίκτυο τους και κάνουν καλά την δουλειά τους, είναι διπλά κερδισμένες. Στην άλλη όχθη, επιχειρηματίες που δεν ελέγχονται στον βωμό του κέρδους, κατακερματίζουν την εικόνα της μάρκας. Αλήθεια, ποιους νοιάζει και ποιους όχι; 

Τα εξουσιοδοτημένα service των αντιπροσωπειών, είναι ουσιαστικά η εικόνα της εταιρίας από την ημέρα που αγοράζεις το αυτοκίνητο και έπειτα. Είτε αρέσει λοιπόν, είτε όχι, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία χαρακτηρίζουν την ποιότητα μιας ολόκληρης βιομηχανίας, στην κάθε χώρα. Η συμπεριφορά τους, ο επαγγελματισμός και οι υπηρεσίες που προσφέρουν, μπορούν να ανυψώσουν ή να κατακερματίσουν το συνολικό status της.

Σύμφωνα με τις έρευνες ένας ικανοποιημένος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου, σε ποσοστό 70% θα αγοράσει ξανά από την ίδια βιομηχανία αυτοκίνητο. Και είναι και απολύτως λογικό, αφού η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι μια επένδυση χρόνων, και ποιος δεν θα ήθελε να συνεχίσει να έχει ευχάριστες/απροβλημάτιστες αναμνήσεις και εμπειρίες με το αυτοκίνητο του;

Ποια θα είναι όμως τα σημαντικά στοιχεία που θα αφήσουν ικανοποιημένο έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου, που θα επιλέξει ξανά την ίδια βιομηχανία στην επόμενη αγορά του; Η ποιότητα του αυτοκινήτου που επέλεξε και οι υπηρεσίες after sales που παρέχει η αντιπροσωπεία στην χώρα μας. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

Σχετικες επιχειρησεις