Οδηγώ Diesel και «έμεινα» από καύσιμο.. Ποιες οι επιπτώσεις και πώς να ενεργήσω?

Διαβάστηκε από 7558 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/11/2019

Ο πετρελαιοκινητήρας χρειάζεται ειδική μεταχείριση στην περίπτωση που «μείνει» από καύσιμο. Πως πρέπει να ενεργήσουμε σε αυτή την περίπτωση και ποιες οι διαφορές με έναν βενζινοκινητήρα?

 
   
Αν βρεθείς στην δύσκολη θέση να μείνεις από καύσιμο, ξέρεις πως έχει μόλις ξεκινήσει μια μικρή περιπέτεια για εσένα αλλά και το αυτοκίνητο σου. Εχουμε ήδη επισημάνει πως καλό είναι να μην οδηγούμε το αυτοκίνητο μας, στα όρια του ρεζερβουάρ, γιατί εκτός από την ταλαιπωρία που θα υποστούμε, υπάρχουν και σοβαροί κίνδυνοι για το όχημα μας. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο μας, με κινητήρα πετρελαίου μείνει από καύσιμο, θα διαπιστώσουμε πως δεν παίρνει αμέσως μπροστά. Αυτό ίσως να λειτουργεί και ως προστασία, αν αναλογιστούμε πως σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να προκαλέσουμε σοβαρή ζημιά στον καταλύτη μας, αλλά και τα μπεκ του αυτοκινήτου. Ας δούμε μαζί, ποιες είναι οι ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιήσουμε στην περίπτωση που μείνουμε από καύσιμο σε έναν diesel κινητήρα.


 
Ενέργειες
Αντίθετα από τους βενζινοκινητήρες, οι diesel δεν παίρνουν αμέσως μπροστά απλά και μόνο με τον ανεφοδιασμό τους. Στις πιο πολλές περιπτώσεις ο κινητήρας diesel χρειάζεται εξαερισμό. Διαβάζοντας αναλυτικά το εγχειρίδιο χρήσης στο αυτοκίνητο, θα μπορέσεις να πιστοποιήσεις αν το δικό σου μοντέλο έχει τέτοιες ανάγκες.
Είτε έχει ανάγκη από εξαερισμό, είτε όχι, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο ανεφοδιασμός με πετρέλαιο, με κάμποσα λίτρα. Στην περίπτωση που χρειάζεται εξαέρωση, θα βρεις στον χώρο του κινητήρα, μια αντλία επαναπλήρωσης του κυκλώματος καυσίμου. Σε πολλές περιπτώσεις θα την βρεις και κάτω από το καπάκι. Αφού λοιπόν την εντοπίσεις, θα πρέπει να την πιέσεις μέχρι να σκληρύνει και έπειτα να ενεργοποιήσουμε την μίζα, ώστε να πάρει «μπροστά».



Ισως χρειαστεί να περιμένεις περίπου 1 λεπτό και να ενεργοποιήσεις ξανά την μίζα, σε περίπτωση που ενεργήσει ακαριαία. Στο ενδεχόμενο που ο κινητήρας δεν «ζωντανέψει» και πάλι, επαναλάβετε υπομονετικά τη διαδικασία από την αρχή πιέζοντας και πάλι την αντλία.
Στην περίπτωση που ο κινητήρας σου δεν χρειάζεται εξαέρωση, ενεργούμε διαφορετικά. Μετά τον ανεφοδιασμό με καύσιμο ανοίγεις το διακόπτη της μίζας (χωρίς να τον εκκινήσεις), περιμένεις μερικά δευτερόλεπτα και κλείνεις το διακόπτη. Επανέλαβε αυτή τη διαδικασία κάποιες φορές μέχρι να ενεργοποιηθεί η αντλία πετρελαίου και να στείλει καύσιμο στον κινητήρα και κατόπιν γυρίζετε τη μίζα για να εκκινήσεις τον κινητήρα.
 
 
 

Σχετικες Ειδησεις


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων