Ποια μοντέλα έχουν πιο ακριβό service, αυτά με βενζίνη ή αυτά με diesel; Συγκρίνουμε τις τιμές για να δείτε που διαφέρουν και τι συμφέρει περισσότερο στη συντήρηση.
Μπορεί το diesel να μην περνάει και τις καλύτερες μέρες της ζωής του, αφού οι εταιρείες δείχνουν να το εγκαταλείπουν, ωστόσο αυτό δεν αλλάζει πως πρόκειται για ένα καύσιμο με φανατικούς οπαδούς. Όσο λοιπόν υπάρχουν κατασκευαστές που το προφέρουν θα πουλάει, ειδικά στα πιο μεγάλα αμαξώματα.
Πιο ακριβά τα service στα βενζινοκίνητα
Μάθαμε λοιπόν τις χρεώσεις στο service των εξουσιοδοτημένων συνεργείων για τα μικρομεσαία SUV μοντέλα της ελληνικής αγοράς, μια κατηγορία που έχει επιλογές και σε diesel και σε βενζίνη. Στο σύνολο λοιπόν των μοντέλων το μέσο κόστος 5ετίας για τα μοντέλα βενζίνης είναι 1.164 ευρώ, ενώ για αυτά πετρελαίου 945 ευρώ. Δηλαδή τα diesel μοντέλα έχουν περίπου 25% φθηνότερο service.
Πιο ακριβά τα ανταλλακτικά στα diesel
Βέβαια εκτός από τις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης το σίγουρο είναι πως μέσα σε μια 5ετία θα χρειαστείτε και κάποια ανταλλακτικά, που δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα συντήρησης, όπως τακάκια, μπαταρία και δισκόπλακες.
Ρωτήσαμε τις τιμές και γιΆ αυτά (σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία) και εδώ οι ρόλοι αντιστράφηκαν, καθώς για τα μοντέλα πετρελαίου στοιχίζουν κατά μέσο όρο 1.191 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη τιμή για τα μοντέλα βενζίνης είναι 1.026 ευρώ. Αν προσθέσουμε δηλαδή τα δύο κόστη, το μέσο κόστος για τα μοντέλα βενζίνης είναι 2.190 ευρώ στην 5ετία και για τα diesel 2.136 ευρώ. ¶ρα εδώ δεν έχουμε νικητές και χαμένους.