Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Η Bridgestone «ντύνει» με Potenza την Maserati Grecale Folgore

Η Bridgestone «ντύνει» με Potenza την Maserati Grecale Folgore

23/5/2024

Σχεδιασμένα για να καλύψουν όλες τις συνθήκες που θα αντιμετωπίσεις
Τα ελαστικά πέτυχαν την καλύτερη διαβάθμιση «Α» για την επέκταση αυτονομίας των 500 χλμ.
Η Bridestone αναπτύσσει το δικό της δίκτυο λιανικής και service στην ηλεκτροκίνηση
Οι δοκιμές έγιναν σε ψηφιακό περιβάλλον

Σχεδιασμένα για να καλύψουν όλες τις συνθήκες που θα αντιμετωπίσεις

Οι δύο εταιρείες είχαν συνεργαστεί ξανά για τον εξοπλισμό τόσο της MC20, όσο και της Grecale και επανέρχονται ακόμη μία φορά, με αντικείμενο το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV των Ιταλών. Θέλοντας να καλύψει όλες τις συνθήκες που τυχόν θα αντιμετωπίσει (στεγνό ή βρεγμένο οδόστρωμα) η Grecale Folgore, η Bridgestone σχεδίασε τα Potenza Sport ENLITEN. Μάλιστα, η εταιρεία αναφέρει ότι τα ελαστικά αυτά θα έχουν ενισχυμένη επίδοση και στα θέματα ασφαλείας, καθώς και μεγαλύτερη βιωσιμότητα.

Τα ελαστικά πέτυχαν την καλύτερη διαβάθμιση «Α» για την επέκταση αυτονομίας των 500 χλμ.

Τα ειδικά ελαστικά Potenza Sport ENLITEN που αναπτύχθηκαν για την νέα Maserati προσφέρουν χαμηλά επίπεδα αντίστασης κύλισης και κατάφεραν να επιτύχουν την καλύτερη διαβάθμιση «Α» της ευρωπαϊκής ετικέτας στην κατηγορία για την επέκταση της αυτονομίας των 500 χλμ. της Maserati Grecale Folgore.

Η Bridestone αναπτύσσει το δικό της δίκτυο λιανικής και service στην ηλεκτροκίνηση

Αμφότερες οι εταιρείες κάνουν τα δικά τους βήματα στον χώρο της ηλεκτροκίνησης, με την Maserati - μεταξύ άλλων - να είναι η πρώτη εταιρεία πολυτελών μοντέλων που λανσάρει 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ η Bridgestone συνεργάζεται με κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικές, καθώς και αναπτύσσει το δικό της δίκτυο λιανικής και service στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Οι δοκιμές έγιναν σε ψηφιακό περιβάλλον

Στους τομείς συνεργασίας τους, Bridgestone και Maserati συνέδεσαν την τεχνολογία Virtual Tire Development και τον προσομοιωτή οδήγησης της Maserati, ώστε να διασφαλιστεί ότι τα ελαστικά θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και να δοκιμαστούν σε ψηφιακό περιβάλλον. Στόχος, η μείωση φυσικών πρωτότυπων, δοκιμών, κατανάλωσης πρώτων υλών, μείωση εκπομπών άνθρακα και σαφώς εξοικονόμηση χρόνου διάθεσης στην αγορά.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις