
Hankook Ventus S1 EVO3: Λάστιχο 1ης τοποθέτησης σε Mercedes & Tesla
Σπορ ελαστικό, που απευθύνεται σε αυτοκίνητα μεγάλου μεγέθους & σε μοντέλα επιδόσεων.
Επιλέγεται και σε αμιγώς ηλεκτρικά, όπως τα Volkswagen ID.4 & Tesla Model Y Juniper.
Έχει ενισχυμένο σκελετό, με Kevlar, για να βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα.
Διαθέσιμο σε διαστάσεις από 17-22 ιντσών & τιμή από 125 ευρώ.
Σπορ ελαστικό, που απευθύνεται σε αυτοκίνητα μεγάλου μεγέθους & σε μοντέλα επιδόσεων
Το Hankook Ventus S1 EVO3 K127 είναι ένα θερινό ελαστικό επιδόσεων (Ultra-High Performance). Κυκλοφορεί από το 2019 και απευθύνεται κυρίως σε οχήματα μεγάλου μεγέθους ή σε μοντέλα επιδόσεων. Εξάλλου, μιλάμε για λάστιχο με εύρος διαθέσιμων διαστάσεων από 17 ίντσες και πάνω (έως 22’’). Όσον αφορά την τιμή αγοράς του, ξεκινά από τα 125 ευρώ/μονάδα χωρίς τοποθέτηση (225/50 R17), την ώρα που καλύπτεται από εμπορική εγγύηση αντικατάστασης για 1 χρόνο ή 20.000 χιλιόμετρα.
Επιλέγεται και σε αμιγώς ηλεκτρικά, όπως τα Volkswagen ID.4 & Tesla Model Y Juniper
Η Hankook έχει υπογράψει συμφωνίες με αρκετές μάρκες αυτοκινήτων, βάζοντας τα μοντέλα της ως ελαστικά 1ης τοποθέτησης. Στην περίπτωση του Hankook Ventus S1 EVO3 K127, μεταξύ άλλων, το «φοράνε» τα εξής αυτοκίνητα:
- Mercedes E 300 e 313 PS
- Tesla Model Y Juniper 514 PS Long Range Dual Motor
- Volkswagen ID.4 Pro 286 PS
Έχει ενισχυμένο σκελετό, με Kevlar, για να βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα
Η κορεατική μάρκα αναφέρει μία σειρά από τεχνολογίες ως προς την κατασκευή του Hankook Ventus S1 EVO3 K127, με τις οποίες στοχεύει στην βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Καταρχάς, χρησιμοποιώντας ρητίνες υψηλής απόδοσης το κυρίως σώμα του ελαστικού ενώθηκε με το πέλμα, στοιχείο που η μάρκα αναφέρει ότι υπόσχεται καλύτερα επίπεδα πρόσφυσης σε στεγνό και βρεγμένο. Αξιοποιώντας την ειδική σύνθεση της γόμας, με την πιο εξελιγμένη μορφή συνθετικού πυριτίου, προσφέρει την καλύτερη δυνατή κύλιση ακόμα και σε φθαρμένο οδόστρωμα.
Από εκεί και πέρα, το Hankook Ventus S1 EVO3 έχει υψηλές επιδόσεις σε σταθερότητα στην οδήγηση και στην αντοχή χάρη στην ενίσχυση του πέλματος με φύλλα αραμιδίου ή Kevlar. Σύμφωνα με τους σχεδιαστές της μάρκας, χάρη στο υλικό το Ventus S1 EVO3 έχει μειωμένη ανάπτυξη κυλιόμενης περιφέρειας (το ελαστικό δεν «απλώνει») σε υψηλές και πολύ υψηλές (300 χλμ./ώρα και περισσότερο) ταχύτητες έως και 60% σε σύγκριση με τα παραδοσιακά φύλλα νάιλον. Πέρα από την αντοχή, αυτό το χαρακτηριστικό του ελαστικού, του δίνει τη δυνατότητα να βρίσκει πρόσφυση, ακόμα και στις πιο γρήγορες στροφές.