
Παρουσίαση Tigar Touring: Θερινό λάστιχο για αυτοκίνητα πόλης, από 46€
Η Tigar είναι μάρκα από τη Σερβία, τα λάστιχά της διανέμονται από τη Michelin.
Το Tigar Touring απευθύνεται σε αυτοκίνητα πόλης, βγαίνει σε διαστάσεις 13 και 14 ιντσών.
Σύμφωνα με την μάρκα, το λάστιχο προσφέρει χαμηλή κατανάλωση & καλές επιδόσεις.
Αθόρυβο στην κύλιση & ικανό απέναντι στο φαινόμενο της υδρολίσθησης λόγω γόμας, με βάση τα όσα δηλώνει η Tigar.
Η Tigar είναι μάρκα από τη Σερβία, τα λάστιχά της διανέμονται από τη Michelin
Με έδρα την πόλη Pirot στη Σερβία η Tigar είναι εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των ελαστικών από το 1935, ενώ από το 1959 ιδρύθηκε το πρώτο εργοστάσιο κατασκευής ελαστικών. Καθοριστικό για την σύγχρονη πορεία της μάρκας ήταν το 2007, όταν και η Tigar εντάχθηκε στο portfolio της Michelin. Ο Όμιλος του γαλλικού κολοσσού έγινε κύριος μέτοχος της με στόχο να εξασφαλίζει τη χρήση προηγμένης τεχνολογίας και τη διατήρηση υψηλών προτύπων ποιότητας για τα ελαστικά της.
Το Tigar Touring απευθύνεται σε αυτοκίνητα πόλης, βγαίνει σε διαστάσεις 13 και 14 ιντσών
Στην περίπτωση του Tigar Touring έχουμε ένα θερινό λάστιχο που ανήκει στην… touring κατηγορία και το οποίο κυκλοφορεί στις αγορές από το 2018. Το συγκεκριμένο μοντέλο ελαστικού της Tigar διατίθεται σε περιορισμένη γκάμα ελαστικών και μεγέθη για ζάντες 13-14 ιντσών, που σημαίνει ότι απευθύνεται σε αυτοκίνητα πόλης και παλαιότερης τεχνολογίας. Το πέλμα του κυμαίνεται από 135 έως 195 χλστ. και ο δείκτης ταχύτητας από Τ-Η (δηλαδή από 190-210 χλμ./ώρα ως μέγιστη ταχύτητα). Το Tigar Touring ξεκινά από τα 46 ευρώ ανά λάστιχο χωρίς τοποθέτηση (135/80 R13 70T TL), δίχως να καλύπτεται από εμπορική εγγύηση αντικατάστασης.
Οι τεχνολογίες - προδιαγραφές που αναφέρει η Tigar
Σύμφωνα με τα λεγόμενα της μάρκας το Tigar Touring είναι ένα αρκετά ήσυχο και ασφαλές ελαστικό για κάθε είδους τερέν και υπόσχεται καλές επιδόσεις σε πρόσφυση και φρενάρισμα στο βρεγμένο, όπως και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζει μικρή αντίσταση κύλισης και καλές επιδόσεις στο φρενάρισμα χάρη στη σύνθεση της γόμας του. Το σερβικό ελαστικό έχει γόμα με υψηλή περιεκτικότητα διοξειδίου του πυριτίου και μπορεί όχι μόνο να κυλίσει ομαλά χωρίς περιττές τριβές σε κάθε επιφάνεια, αλλά ταυτόχρονα να βρει και πρόσφυση σε πιο «δύσκολα» εδάφη. Ένα ακόμα θετικό που προσφέρει η ειδική σύνθεση της γόμας είναι η απουσία θορύβου κατά την κύλιση, κάτι που φαίνεται και από το ότι παίρνει «Α» στην ετικέτα στο πεδίο του θορύβου, μετά από μετρήσεις οι οποίες έδειξαν 68 dB.
Επιπρόσθετα, ένα ακόμα χαρακτηριστικό του ελαστικού της Tigar είναι το συμμετρικό μοτίβο των αυλακώσεων και «κοψιμάτων» στη γόμα του πέλματος. Αυτά, σύμφωνα με την Tigar, προφέρουν πρόσφυση σε κάθε διαδρομή, ειδικά στο βρεγμένο, εκεί όπου τα αυλάκια θεωρητικά απομακρύνουν γρήγορα και αποτελεσματικά το νερό. Από εκεί και έπειτα, το Tigar Touring υπόσχεται καλό κράτημα στις στροφές, ακόμα και σε πιο σβέλτους ρυθμούς, κάτι το οποίο είναι εφικτό χάρη στους ειδικά σχεδιασμένους ώμους του ελαστικού.
Σε κάθε περίπτωση, να τονίσουμε πως δεν έχουμε δει το Tigar Touring να συμμετέχει σε διεθνή test ελαστικών, από τα οποία και θα μπορούσαμε να αξιολογήσουμε τις μετρήσεις - επιδόσεις του σε σχέση με τον ανταγωνισμό.