
Τι πρέπει να ξέρω για τα θερινά ελαστικά, Pirelli P Zero;
Ανήκουν στην κατηγορία των ελαστικών επιδόσεων (Ultra-High Performance).
Η εμπειρία της Pirelli στην Formula 1 συνέβαλε στην εξέλιξη-διαμόρφωσή τους.
Αποτελεσματικά σε κράτημα & φρενάρισμα και μεγάλη χιλιομετρική αντοχή, σύμφωνα με τη μάρκα.
Κυκλοφορούν σε διαστάσεις από 18-23 ίντσες.
Πάνω από τα μισά πολυτελή αυτοκίνητα «φοράνε» Pirelli, λένε οι Ιταλοί.
Ανήκουν στην κατηγορία των ελαστικών επιδόσεων (Ultra-High Performance)
Από το 1986 μέχρι και σήμερα η Pirelli φτιάχνει θερινά λάστιχα επιδόσεων (Ultra-High Performance), με την πέμπτη γενιά του P Zero να αποτελεί το πιο ξεχωριστό μοντέλο της. Βέβαια δεν είναι μόνο του, καθώς στην εν λόγω γκάμα θα δούμε ελαστικά σχεδιασμένα για μια ευρεία γκάμα εφαρμογών, από ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως οδήγηση στην πίστα και χειμερινές συνθήκες. Πέραν του P Zero, η σειρά περιλαμβάνει τα P Zero E, τα P Zero R, τα P Zero Trofeo RS και τα P Zero Winter 2.
Η εμπειρία της Pirelli στην Formula 1 συνέβαλε στην εξέλιξη-διαμόρφωσή τους
Ούσα η πρώτη μάρκα που λάνσαρε την υπό-κατηγορία των ελαστικών επιδόσεων, η Pirelli αξιοποιεί την τεχνογνωσία της από την συμμετοχή στους αγώνες ταχύτητας (βλέπε Formula 1) για την εξέλιξη και την διαμόρφωση των P Zero. Χάρη στη χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης και ειδικών αλγορίθμων της ιταλικής μάρκας, οι μηχανικοί έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας θεωρούν πως κατανόησαν καλύτερα τη δυναμική απόδοσης των ελαστικών. Όπως τονίζουν, η εικονική δοκιμή πρωτοτύπων «έπαιξε«, επίσης, καθοριστικό ρόλο στη μείωση του χρόνου ανάπτυξης και στη βελτιστοποίηση των διαθέσιμων πόρων.
Αποτελεσματικά σε κράτημα & φρενάρισμα και μεγάλη χιλιομετρική αντοχή, σύμφωνα με τη μάρκα
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Pirelli το P Zero ξεχωρίζει για την εξαιρετική απόδοση και ασφάλεια που παρέχει και πως διαθέτει βελτιωμένη συμπεριφορά, όπως αποδεικνύεται από δοκιμές σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, καθώς και μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος. Το ελαστικό διαθέτει βαθμολογία «A» στην ευρωπαϊκή ετικέτα στην πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Η εξέλιξη-διαμόρφωση του P Zero είχε στο επίκεντρο τη δομή και τον σχεδιασμό του πέλματος, με αναβαθμισμένες αυλακώσεις και βελτιστοποιημένο αποτύπωμα, που προσφέρουν, σύμφωνα με την Pirelli, καλύτερη πρόσφυση στις στροφές. Η νέα επιφάνεια επαφής βελτιώνει σύμφωνα με την φίρμα, την απόδοση στο φρενάρισμα και την αντοχή στη φθορά, εξασφαλίζοντας σταθερές επιδόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού, ενώ επισημαίνουν πως P Zero διακρίνεται και αισθητικά ελέω της νέας σχεδίασης με τις έντονες αντιθέσεις στα χαρακτηριστικά του πλευρικού τοιχώματος.
Κυκλοφορούν σε διαστάσεις από 18-23 ίντσες
Το ελαστικό πέμπτης γενιάς P Zero είναι διαθέσιμο σε διαστάσεις από 18 έως 23 ίντσες, με περισσότερους από 50 κωδικούς ήδη διαθέσιμους στην αγορά που συμπληρώνουν την υπάρχουσα σειρά P Zero. Τα περισσότερα νέα μοντέλα διαθέτουν τις εξειδικευμένες τεχνολογίες της Pirelli, όπως το Elect: ένα τεχνολογικό πακέτο ειδικά σχεδιασμένο για ηλεκτρικά και Plug-in hybrid οχήματα, που η Pirelli λέει πως αυξάνει την αυτονομία έως και 10% χάρη στη μειωμένη αντίσταση κύλισης.
Πάνω από τα μισά πολυτελή αυτοκίνητα «φοράνε» Pirelli, λένε οι Ιταλοί
Τα Pirelli P Zero αναμένεται να αποτελέσουν ελαστικά πρώτης επαφής σε εκδόσεις μοντέλων όπως το Lamborghini Urus SE, Audi A5, BMW M5 και M5 Touring, Mercedes GLE και GLS, Lucid Gravity, Polestar 4, Nio ET9 και Xiaomi SU7. Τα τελευταία 40 χρόνια, έχουν δημιουργηθεί πάνω από 3.000 εξειδικευμένες εκδόσεις του P Zero για αυτοκίνητα όπως η Ferrari F40, Lamborghini Aventador, McLaren P1, κάθε μοντέλο Pagani, Aston Martin V12 Vantage και Porsche 911, καθώς και για δεκάδες άλλα μοντέλα των Audi, BMW, Jaguar Land Rover και Mercedes. Συνολικά, η Pirelli λέει ότι εξοπλίζει περισσότερα από το 50% των high-end και ultra-high-end αυτοκινήτων παγκοσμίως.Σχολιάστε |