Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Πώς να τα αξιολογείτε μόνοι σας

    Διαβάστηκε από 12245 αναγνώστες - 15/6/2018

    Για να καταφέρει ένα ελαστικό να χαρακτηριστεί ως best seller πρέπει να πληροί μερικά κριτήρια. Η εμπορική επιτυχία ενός ελαστικού εξαρτάται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες. Η ποιότητά του και οι επιδόσεις του στο στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα είναι το πρώτο και σημαντικότερο. Φυσικά, τεράστιο ρόλο παίζει και το βάρος του ονόματος της εταιρίας ελαστικών. Εταιρία η οποία είναι καταξιωμένη και προτάσσει συνεχώς νέες τεχνολογίες στα λάστιχα ενώ παράλληλα εξελίσσει τις  ήδη υπάρχουσες ( π.χ. γόμες και πέλματα). Ακόμη, στην ελληνική αγορά πολύ σημαντική είναι και η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας ελαστικών, αφού η τελική επιλογή μπορεί να εξαρτηθεί από μερικά ευρώ. Τώρα πως μπορείτε εσείς να το αξιολογήσετε; Ο πιο εύκολος τρόπος είναι κοιτώντας την ενεργειακή του ετικέτα, μια ετικέτα η οποία το κατατάσσει ανάλογα με την αντίσταση κύλισής του, το δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο οδόστρωμα και το θόρυβο (σε ντεσιμπέλ) που παράγει. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Σχετικες επιχειρησεις