Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Θέλεις να πάρεις καινούργια λάστιχα; Τα 4 λάθη που πρέπει να αποφύγεις

Θέλεις να πάρεις καινούργια λάστιχα; Τα 4 λάθη που πρέπει να αποφύγεις

Μπορεί η αγορά τους να γίνεται κάθε 3-4 χρόνια, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πάμε απροετοίμαστοι. Αυτοί είναι 4 βασικοί κανόνες, τα 4 λάθη που πρέπει να αποφύγεις όταν θέλεις να αγοράσεις καινούργια λάστιχα.

1. ¶λλαξε όταν χρειάζεται, όταν έρθει η σωστή στιγμή – εποχή

Φρενάρισμα και στρίψιμο εξαρτώνται άμεσα τόσο από τη κατάσταση των ελαστικών, αλλά και από την πίεση του αέρα. Για την δεύτερη χρειάζεται τουλάχιστον ένας έλεγχος κάθε 15 μέρες και συμμόρφωση με τις οδηγίες του κατασκευαστή για την επιλεγμένη διάσταση και το εκάστοτε φορτίο. Από εκεί και πέρα τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται όταν το βάθος πέλματος φτάνει στο 1,6 χλστ. από τα 7-8, που είναι όταν το ελαστικό είναι καινούργιο.

2. Αγόρασε τη σωστή κατηγορία ελαστικού

Το ελαστικό οφείλει να καλύπτει τις απαιτήσεις, ανάλογα με το έδαφος στο οποίο κινείσαι συνήθως. Δηλαδή, χωρίζονται σε χειμερινά ελαστικά, σε θερινά, σε ελαστικά χιονιού ή σε εκτός δρόμου και μικτά ελαστικά. Και φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψομε δύο πολύ σημαντικές κατηγορίες, τα run flat ελαστικά, δηλαδή αυτά που δεν σκάνε, και τα πράσινα ελαστικά, τα οποία έχουν χαμηλή αντίστασης κύλισης και συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου. Κάθε όχημα έχει ελαστικά με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κατασκευής και λειτουργίας, καθώς και ένα ορισμένο εύρος διάστασης.

3. Προσοχή στην ετικέτα!

Αυτή είναι η ταυτότητα κάθε νέου ελαστικού και το συνοδεύει υποχρεωτικά από το Νοέμβριο του 2012. Εκεί υπάρχουν πληροφορίες πρώτα από όλα για την οικονομία καυσίμου με δείκτες από το A… (το καλύτερο) μέχρι G (το χειρότερο). Η διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου μεταξύ των ελαστικών κατηγορίας Α και G, για ένα μέσο επιβατικό όχημα θα μπορούσε να αγγίξει το 7,5%, δηλαδή περίπου 0,65λ ανά 100 χλμ, ή τα 97,5 λίτρα στα 15.000 χιλιόμετρα.
 
Μια ακόμη ένδειξη έχει να κάνει με το φρενάρισμα στο βρεγμένο οδόστρωμα. Η διαφορά στην απόσταση φρεναρίσματος μεταξύ των ελαστικών κατηγορίας Α και κατηγορίας G θα μπορούσε να αγγίξει το 30%.
 
Τέλος υπάρχει και ένδειξη για το θόρυβο, όπου 1 μαύρο κύμα ήχου σημαίνει 3dB λιγότερο από το Ευρωπαϊκό όριο, 2 μαύρα κύματα ήχου σημαίνουν ταύτιση με Ευρωπαϊκό όριο και 3 μαύρα κύματα ήχου ταύτιση με προηγούμενο Ευρωπαϊκό όριο.

4. Η τιμή δεν είναι το παν, υπάρχουν μέτρια ακριβά λάστιχα και καλά που είναι πιο φθηνά

Μια 4άδα ελαστικών με τιμή-χώμα δεν μπορεί να έχει τα ίδια χαρακτηριστικά λειτουργίας, απόδοσης και διάρκειας με μια ίδιας διάστασης τετράδα από μια premium μάρκα. Επίσης μια μεγάλη διαφορά τιμής ίδιων ελαστικών από έμπορο σε έμπορο μπορεί να κρύβει «μπαγιάτικα» ελαστικά, που πρέπει να φύγουν.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

Σχετικες επιχειρησεις